M. C. Kiehr yra neabejotinai viena ryškiausių renesanso ir baroko muzikos atlikėjų, dainavusi ir įrašiusi kūrinius kartu su garsiausiais senosios muzikos ansambliais bei orkestrais, diriguojant René Jacobsui, Jordi Savalliui, Gabrieliui Garrido, Gustavui Leonhardtui, Nikolausui Harnoncourt’ui ir kitais.
Pačios M. C. Kiehr ansamblio „Concerto Soave“ įrašai laikomi legendiniais. Dainininkė daug metų dirbo vokalo dėstytoja Trosingeno muzikos akademijoje – svarbiausioje senosios muzikos institucijoje Vokietijoje. Ji nuolat kviečiama vesti senosios muzikos meistriškumo kursus Europoje ir Pietų Amerikoje. M. C. Kiehr aktyviai koncertuoja visame pasaulyje.
M. C. Kiehr kartu su „Canto Fiorito“ rengiamos koncertinės programos pagrindas – italų meistro Giovanni Pierluigi da Palestrina kūrinys „Missa Papae Marcelli“ (1562 m.). Palestrina buvo vienas ryškiausių renesanso kompozitorių greta Williamo Byrdo, Orlando di Lasso ir Tomás Luís de Victoria, jis laikytas svarbiausiu „Romos mokyklos“ atstovu, padariusiu didžiulę įtaką ateinančioms kompozitorių kartoms, taip pat kompozitoriams, XVII a. pradžioje dirbusiems Lietuvos Didžiojoje Kunigaikštystėje (Marco Scacchi, Giovanni Battista Cocciola ir kt.).
Mišios „Missa Papae Marcelli“ laikomos žymiausiu ir reikšmingiausiu Palestrinos kūriniu. Trečiajame ir paskutiniame Bažnyčios Tridento susirinkime 1562–63 m. buvo keliamas polifoninės muzikos likimo klausimas – kai kurie kardinolai aštriai kritikavo ją dėl sudėtingo balsų audinio, kurio klausantis beveik neįmanoma suprasti dainuojamų žodžių prasmės, ir reikalavo pašalinti polifoninę muziką iš Katalikų bažnyčios.
Tačiau Palestrinos „Missa Papae Marcelli“ įtikino susirinkimo dalyvius, kad polifonija gali būti skaidri ir suprantama, be to, kardinolo Carlo Borromeo žodžiais tariant, tokia muzika kaip Palestrinos yra pernelyg graži, kad jos būtų įmanoma atsisakyti. Galima teigti, kad šio kūrinio dėka polifoninė muzika išliko bažnyčios ir muzikos istorijoje.
Nuo pat „Missa Papae Marcelli“ sukūrimo iki 1963 metų, šios mišios buvo giedamos per kiekvienas popiežių karūnavimo iškilmes. Šešiems dainininkų balsams parašytą kūrinį atliks M.C. Kiehr, penki ansamblio „Canto Fiorito“ dainininkai ir ansamblio meno vadovas, įsijungiantis į balsų audinį išilginės fleitos garsais.
Programą papildys ir kiti polifoninės muzikos kūriniai: vieno svarbiausių ispanų muzikos „aukso amžiaus“ kompozitorių Francisco Guerrero penkiabalsės giesmės, vadinamos villancicos, 1621–1625 m. Vazų dvaro kapelmeisterio Tarquinio Merulos, vokiečių kompozitoriaus Leo Hasslerio sakraliniai kūriniai ir kitos polifoninės kompozicijos.