„Aimard’as, regis, ne tiek atlieka muziką, kiek ja gyvena... Paskutinės jo išgaunamos frazės krenta į nuščiuvusią tylą ir, atrodo, tęsiasi amžinai, kol nepradeda griaudėti plojimai“, – savo įspūdžius apie Pierre-Laurent Aimard’ą dėstė „The Guardian“ apžvalgininkas.

Pierre’as-Laurent’as Aimard’as asmeniškai pažinojo daugelį legendinių XX a. kūrėjų, užtenka paminėti, kad jis buvo žymios pianistės Yvonne Loriod, Olivier Messiaeno žmonos, mokinys Paryžiaus konservatorijoje. Jis atlieka muziką nuo Bacho iki Ligeti, jis yra laimėjęs „Grammy“, o jo įrašai patenka į „iTunes“ dažniausiai siunčiamų albumų sąrašą. Aimard’as plačiai pripažįstamas tarptautiniu mastu kaip ypatingas atlikėjas, unikalus tuo, jog savo programose derina ir puikiai atlieka įvairių epochų muziką.

Tokie epitetai, kaip „pasišventimo ir gilaus nuoširdumo derinys“, „užimantis kvapą“ atlikimas, išryškinantis kompozitoriaus muzikoje užkoduotą jausmingumą, nuolat lydi Aimard’o rečitalius ir koncertus su svarbiausiais pasaulio orkestrais – Karališkuoju „Concertgebouw“, Vienos ir Niujorko filharmonijų, Leipcigo „Gewandhaus“ orkestrais. Jis yra grojęs diriguojant tokiems įžymiems batutos meistrams, kaip Riccardo Chailly, Esa-Pekka Salonenas, Vladimiras Jurowskis, Peteris Eötvösas, seras Simonas Rattle’as ir daugelis kitų garsių šių dienų dirigentų.

Aimard’as kviečiamas būti reziduojančiu pianistu ir koncertuoti didžiosiose pasaulio salėse – Niujorko „Carnegie Hall“ ir Lincolno centre, Vienos „Konzerthaus“, Berlyno filharmonijoje, Paryžiaus filharmonijoje, „Cité de la Musique“, Zalcburgo Mozarteume. 2009–2016 metais Aimard’as buvo prestižinio ir senas tradicijas turinčio Oldboro muzikos festivalio (JK) meno vadovas, ilgą laiką – Londono Southbank centro rengiamo muzikos festivalio „Exquisite Labyrinth“ („Rafinuotas labirintas“) meno patarėjas.

Aimard’as mielai atlieka, o publika noriai priima tiek jo klasikos interpretacijas, tiek šiuolaikines programas. Su Vienos simfoniniu orkestru kaip reziduojantis pianistas jis yra atlikęs visus Beethoveno fortepijoninius koncertus. Garsioji leidybinė firma „Deutsche Grammophon“ yra išleidusi jo albumą, skirtą Johanno Sebastiano Bacho „Gerai temperuotam klavyrui“.  Pianisto įrašytas Bacho „Fugos menas“ pelnė jam „Diapason d’Or“ ir „Choc du Monde de la Musique“ premijas bei įkopė į Billboard klasikinės muzikos čartų bei dažniausiai parsisiunčiamų „iTunes“ klasikos albumų sąrašo viršūnes. Neseniai leidybinė firma „Pentatone“ išleido Aimard’o atliekamų visų Bartóko Koncertų fortepijonui įrašą su Esa-Pekka Saloneno diriguojamu San Francisko simfoniniu orkestru. 2021 m. pasirodė Beethoveno sonatų albumas „Hammerklavier Sonata & Eroica Variations“, 2018 m. – Messiaeno „Catalogue d’oiseaux“ („Paukščių katalogas“), kuris pianistui pelnė įvairių apdovanojimų, įskaitant prestižinį Vokietijos prizą „Preis der Deutschen Schallplattenkritik“.

Išskirtinis muzikinis įvykis Lietuvoje – Hamburgo simfoninio orkestro ir legendinio pianisto Pierre’o-Laurent’o Aimard’o bei įžymaus dirigento Sylvaino Cambrelingo koncertas Vilniuje – spalio 24 d. LVSO koncertų salėje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją