„The New York Times“ nuo 1992 m. gyvuojantį sekstetą „Bang on a Can All-Stars“ apibūdina kaip „nepaprastos energijos kolektyvą, kuriame dera roko grupės grojimo įniršis su klasikinio ansamblio atlikimo precizika ir skaidrumu“. Visame pasaulyje „Bang on a Can All-Stars“ vertinama už nepaprastai dinamiškus gyvus koncertus, kuo ne kartą turėjo progos įsitikinti ir Vilniaus publika. Kaskart ansamblio koncertai Lietuvoje sulaukia ypač didelio publikos susidomėjimo. Savo programose trinantis ribas tarp šiuolaikinės klasikos, džiazo, roko ir eksperimentinės muzikos, „Bang on a Can All-Stars“ drąsiai ieško naujo repertuaro, kurį gyvybingai ir patraukliai pristato publikai. „San Francisco Chronicle“ grupę „Bang on a Can All-Stars“ pavadino „svarbiausia Amerikos šiuolaikinės muzikos judėjimo priemone“, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Ansamblis „Bang on a Can All-Stars“ glaudžiai bendradarbiauja su ryškiausiais šių dienų muzikais, tokiais kaip kompozitoriai Steve’as Reichas ir Tanas Dunas, žymusis džiazo grandas Ornette’as Colemanas, Birmos tradicinės muzikos atlikėjas, perkusininkas Kyaw Kyaw Naing, DJ Spooky ir daugelis kitų. Tarp grupės žinomiausių projektų – Briano Eno ambientinės klasikos albumas „Music for Airports“ („Muzika oro uostams“), Terry Riley’o albumas „In C“, gyvi atlikimai su Philipu Glassu, Meredith Monk, Donu Byronu, Iva Bittova, Thurstonu Moore’u, Owenu Pallettu ir kitais. Kolektyvas buvo pelnęs Amerikos metų ansamblio vardą.
Tarp pastarųjų metų „Bang on a Can All-Stars“ projektų: garsiosios šokio trupės „Sasha Waltz & Guests“ spektaklis „In C“ su legendiniu Terry Riley kūriniu, albumas su Meredith Monk’s „Memory Game“, multimedijos koncertas „Flower Power“ su Julijos Wolfe kūriniu ansambliui ir orkestrui, tyrinėjančiu 1960-ųjų garsinius kraštovaizdžius. Taip pat – imersinis audiovizualinis koncertas „Road Trip“, bendradarbiaujant su kompozitoriais Michaelu Gordonu, Davidu Langu ir Julia Wolfe, dedikuotas „Bang on a Can“ 30+ metų veiklai, bei Steve’o Reicho kūrinio „2×5“ premjeriniai koncertai, įskaitant anšlago sulaukusį atlikimą „Carnegie Hall“ salėje, bei kūrinio įrašai. Ansamblio įrašus leidžia pasaulinės leidybinės firmos „Sony“, „Universal“, „Cantaloupe Music“, „Nonesuch“.
Naujausias „Bang on a Can All-stars“ projektas – Ryuichi Sakamoto albumas ir koncertinė programa „1996“. Ryuichi Sakamoto (1952–2023) yra „geriausiai žinomas ir sėkmingiausias japonų muzikas pasaulyje“, kaip jį apibūdino savaitraštis „Nikkei Asia“. Įvairiapusis menininkas – kompozitorius, pianistas, grojęs žinomoje japonų „sintpop“ grupėje „Yellow Magic Orchestra“, plėtojęs solinę karjerą kaip elektroninės muzikos kūrėjas ir atlikėjas, Ryuichi Sakamoto labiausiai išgarsėjo savo muzika filmams. Pasak grupės „Bang on a Can All-stars“ muzikantų, albumo ir koncertinės programos „1996“ visumą sudaro „neįtikėtinas žinomiausių Sakamoto garso takelių rinkinys“ – tokiems filmams, kaip „Paskutinis imperatorius“, „Vėtrų kalnas“, „Mažasis Buda“, „Po dangaus skliautu“, „Linksmų Kalėdų, pone Lorensai“ ir kitiems, bei specialiai albumui sukurti kūriniai.
Didžiąją dalį kūrinių šiam koncertui aranžavo „Bang on a Can All-Stars“ narys, kompozitorius ir klarnetininkas Kenas Thomsonas.
„Esame kartu dirbę su Sakamoto ir vis pasikalbėdavome, kad galėtume parengti bendrą projektą. Tačiau nespėjome to padaryti, pernai jis netikėtai mirė. Šis mūsų koncertas – pagarbos jam ir jo muzikai ženklas. Mūsų idėja yra ta, kad didžioji ir geriausiai žinoma Sakamoto muzikos dalis buvo sukurta ir įrašyta filmams, tačiau ji beveik nėra atliekama gyvai, tik retsykiais solo fortepijonu. Todėl šiuo projektu siekėme, kad legendinio Ryuichi Sakamoto muzika plačiai pradėtų skambėti koncertų salėse. Šis koncertas – tai jo muzikos šventė“, – sako „Bang on a Can All-Stars“ muzikantai. „Bet svarbiausia, tai – nuostabus koncertas!“, – pažymi kultinės Niujorko grupės atlikėjai.
Išskirtinis koncertas „Ryuichi Sakamoto: 1996“, kurį atveža Niujorko kolektyvas „Bang On A Can All-Stars“, rengiamas spalio 20 d. 19 val. Nacionalinėje filharmonijoje.