Iš visų žaidime dalyvavusių komandų pirmąją vietą iškovojo Lietuvos aklųjų bibliotekos komanda „LABukai“, antros vietos laimėtojais tapo – Kaišiadorių rajono savivaldybės viešosios bibliotekos Pravieniškių filialo komanda „Protų zona“ ir trečiąją garbingą vietą užėmė Klaipėdos apskrities viešosios I. Simonaitytės bibliotekos komanda „Lengvai“.
Atsižvelgiant į komandų galimybes, specialiai žaidimui buvo integruojami ir unikalūs 3D maketai, kurie kiekvienam etapui buvo gaminami pagal specialų užsakymą. Lietuvos aklųjų bibliotekos Produktų ir paslaugų plėtros skyriaus l. e. Skaitmeninių paslaugų ir leidybos centro vadovo pareigas bei pirmosios vietos nugalėtojos komandos kapitonas Zenonas Klimaitis sako, kad 3D priemonių naudojimą šiame protų mūšyje labai vertina, mes tokia iniciatyva ne tik sumažino socialinę atskirtį, bet ir padėjo komandai iškovoti pirmąją vietą. „Esame be galo laimingi, jog įrodėme, kad esame stiprūs ir veržlūs, juk varžėmės su daugybe komandų visos Lietuvos mastu, – dalijasi įspūdžiais Z. Klimaitis. Ir jeigu būtų kartojamas „Bibliomūšis“, tikrai jame dalyvautume, ir savaime suprantama, stengtumėmės kovoti iš visų jėgų dar kartą“.
Antrosios vietos laimėtoja – Kaišiadorių rajono savivaldybės viešosios bibliotekos Pravieniškių filialo komandos „Protų zona“ kapitonė Marytė Drulienė džiaugiasi, kad pergalės jausmas jų komandai yra labai artimas, nes ir anksčiau jie yra dalyvavę panašiose iniciatyvose, kuriose užimdavo prizines vietas. „Jau spėjome pasigirti ir savo regioninėje spaudoje, kad „Bibliomūšyje“ mūsų komanda užėmė antrąją vietą, taip pat Vasario 16-osios proga, šventinio minėjimo metu Kaišiadorių kultūros centre, rajono meras R. Urmilevičius įteikė man atminimo dovaną už bendruomenės įtraukimą į bibliotekos veiklą, paminint ir mūsų komandos iškovotą prizinę – antrą vietą visos Respublikos mastu“, – sako antrosios vietos nugalėtoja, komandos kapitonė M. Drulienė tikindama, kad ir vėl burtų komandą tokiai iniciatyvai ir dalyvautų nė nedvejodama.
Protų mūšio „Bibliomūšis“ komandos nariais galėjo tapti tiek vietos gyventojai, tiek bibliotekininkai, tiek verslo ir valdžios atstovai, taip siekiant suartinti bendruomenę su biblioteka. Žaidimo pradžioje besiregistruodamos komandos turėjo galimybę prisidėti prie „Bibliomūšio“ kūrimo, pateikdamos savo klausimus, kurie vėliau buvo naudojami visuose trijuose žaidimo etapuose.
Organizatoriai tikisi, kad protų mūšis „Bibliomūšis“ ne tik pagilino visų dalyvavusių žinias, paskatino kurti betarpišką ir glaudų ryšį tarp bibliotekos ir vietos bendruomenės, bet ir davė impulsą susibūrusioms komandoms toliau kartu dalyvauti projekto „Bibliotekos pažangai 2“ numatytose veiklose bei įvairiose iniciatyvose.