„Džiaugiamės, kad mūsų ir ŠMC projektas gyvuoja jau trečius metus, suburia vis daugiau verslo atstovų, svariau prisideda prie jaunųjų menininkų viešinimo. Menininkams tai labai svarbus įvertinimas, nes jų darbai pristatomi visuomenei vienoje iš svarbiausių meno erdvių Vilniuje”, - sako Žaneta Fomova, „JCDecaux” generalinė direktorė.

Šiemet prie projekto prisijungė meną remiantys verslo partneriai - advokatų kontora „Cobalt” bei IT sprendimų bendrovė „Blue Bridge”.

Pasak „Cobalt“ vadovaujančio partnerio Irmanto Norkaus, meno ir verslo draugystė gali paskatinti novatoriškas jaunųjų menininkų idėjas virsti realybe.

„Smagu, kad galime prisijungti prie šio gražaus ir kilnaus projekto, skatinančio perspektyviausių jaunųjų Lietuvos talentų kūrybą. Jaunieji menininkai turi daug potencialo – drąsiai ieško naujų, nekasdienių, intriguojančių ateities sprendimų, yra imlūs, skeptiški stereotipams, žadantys daug šviežių idėjų. Jie skatina vyresniąją kartą keistis ir tobulėti, yra mūsų ateitis ir tie, kurie kurs rytojaus progresyvią visuomenę. Mes tikime, kad turime jiems padėti ir paskatinti kurti didelius darbus jau dabar, kurie žavės daugybę meno gerbėjų“, - sakė Irmantas Norkus.

Šių metų ekspozicijoje pristatyti jaunųjų menininkų Gabrielės Adomaitytės, Mato Janušonio, Godos Palekaitės, Anastasijos Sosunovos ir kūrėjų kolektyvo „Pinigų uostas” darbai, apimantys skirtingas medijas – nuo performanso iki vaizdo ir garso instaliacijų, skirtingų medijų sintezės. Parodos kuratoriai Monika Kalinauskaitė ir Adomas Narkevičius džiaugėsi šiemet sulaukę rekordinio kiekio - net 45-ių - konkursui pateiktų pasiūlymų, iš jų atrinkti parodoje pristatomi aktualiausi, vizualiai bei idėjiškai sklandžiausi projektai, iš kurių bus ir renkamas premijos laureatas.

Į šiuolaikinio meno centrą susirinkęs meno, verslo bei politikos elitas, ambasadoriai iš penkių premijai pristatytų menininkų ir kūrybinių kolektyvų išrinko publikos prizo laureatą. Juo tapo - Mato Janušonio garso instaliacija „Vartai". Ši publikos premija – tai galimybė prisistatyti vilniečiams lauko reklamos kampanijos pagalba JCDecaux erdvėse. Tokios meninės-reklaminės kampanijos vertė – 5 tūkstančiai eurų.

Oficialus trečiosios „JCDecaux premija“ dalyvių parodos „Orumas“ atidarymas Šiuolaikinio meno centre įvyks penktadienio vakare. Šių metų „JCDecaux premijos“ laimėtojas paaiškės gruodžio 13 dieną, jam atiteks ir 3000 eurų, ir galimybė eksponuoti savo darbus lauko reklamos plotuose.

„Ši premija – puiki galimybė jauniems menininkams ne tik įgyvendinti norimus projektus, bet ir pereiti į naują karjeros etapą, plėsti kontaktų tinklus ir savo galimybes. Kaip matome iš praeitų premijų laureatų pavyzdžio, tai – ryškus postūmis jų karjerose ir šiuolaikinio meno sklaidoje”, teigė ŠMC direktorius Kęstutis Kuizinas.

„JCDecaux premija“ – tai nuo 2016 m. Šiuolaikinio meno centro ir „JCDecaux“ rengiamas kasmetinis menininkų projektų konkursas, kurio tikslas – skatinti Lietuvos jaunųjų menininkų kūrybą, jos sklaidą Lietuvoje ir užsienyje bei visuomenės susidomėjimą šiuolaikiniu menu. Projekte gali dalyvauti tebestudijuojantys arba ne anksčiau kaip prieš dvejus metus iki parodos atidarymo studijas baigę menininkai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją