Bendram darbui suburti įvairių disciplinų ir patirčių menininkus nusprendė projekto idėjos autorė choreografė Indrė Puišytė. „Norėjau atskleisti paties M. K. Oginskio įvairiapusiškumą“, – sako ji. Į komandą choreografė pasikvietė žinomus kauniečius – videomenininką Saulių Paliuką, kompozitorių Raimundą Martinkėną, kostiumų dailininkę Eglę Sakalaitę, skulptorių Simoną Šidlauską. Kiekvienas jų savaip pažvelgė į M. K. Oginskio asmenybę ir gyvenimo laikotarpį.
„Kurdamas muziką žaidžiau tokiais nesudėtingais dalykais, kaip buvo daroma M. K. Oginskio epochoje, – sako kompozitorius R. Martinkėnas. – Kiekviename spektaklyje skambėsiančiame kūrinyje yra M. K. Oginskio muzikos dalis. Iš jo polonezų rinkausi melodijų, akompanimento segmentus, juos jungiau, skaidžiau į akordus, kitas muzikines ir technines struktūras. Kartais tai beveik negirdima – atrodo, kad M. K. Oginskio melodijos ten nėra, bet ji yra. Taip pat įvairiai išplėtojau jo gausiai naudojamą Alberčio akompanimentą. Žinoma, naudojau šiuolaikiškus muzikinius garsus, bet išlaikiau ir skambantį fortepijoną.“
Scenoje šio LDK didiko istoriją judesiu perteikia šiuolaikinio šokio publikos mėgstami šokėjai Marius Pinigis, Andrius Stakelė, kapoeirą praktikuojantis Džiugas Kunsmanas bei vokalistas Jurgis Jarašius.
„Per keturis atlikėjus siekiau atskleisti istorinės asmenybės daugialypiškumą ir mokėjimą prisitaikyti prie aplinkybių, – sako I. Puišytė. – Mums svarbūs judesio, elgsenos, išvaizdos, vaizdinių priemonių kontrastai. Spektaklis labai dinamiškas, o kiekviena scena yra lyg atskiras, nuo kitų nepriklausantis paveikslas“.
Spektaklyje „Rezonansas“ žiūrovams siūlomos 8 scenos, kurios atliepia skirtingus M. K. Oginskio istorijos aspektus – valstybinę veiklą, pomėgį muzikai ir asmeninį gyvenimą. Spektaklis jau buvo rodomas Vilniuje, Anykščiuose ir Nidoje.