Artėjant metų virsmui, „Spragtuko“ spektakliai tradiciškai atgimsta viso pasaulio scenose. Savąją Piotro Čaikovskio baleto „Spragtukas“ versiją 2019 m. uostamiestyje sukūrė garsus rusų choreografas Kirilas Simonovas (Rusija), pasitelkęs jaunų ir talentingų menininkų komandą: scenografus ir kostiumų dailininkus Jekateriną Zlają ir Aleksandrą Barmenkovą, šviesų dailininką Jevgenijų Vinogradovą bei vaizdo projekcijų dailininką Linartą Urniežį.
Klaipėdiečių „Spragtukas“ – išties puikus reginys: sceną puošia gigantiška pripučiama eglė ir kaukės, šmaikščiai stilizuoti kostiumai ir netikėti aksesuarai, išmanūs vaizdo projekcijų sprendimai, stebinantys virtualios realybės tikroviškumu, taip pat išradinga choreografija, siūlanti kitokį žvilgsnį į nemarų Piotro Čaikovskio šedevrą. Šį muzikos perlą „Avia Solutions Group“ arenoje grieš Klaipėdos teatro simfoninis orkestras, diriguojamas maestro Tomo Abrozaičio. Net 120 orkestro muzikantų, šokėjų, statytojų gludina šį spektaklį lyg laikrodžio mechanizmą, o nepaprastai sėkminga muzikos, judesio ir scenografijos sintezė nepalieka abejingų.
Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro šokio spektaklyje „Spragtukas“ Vilniuje Klaros partiją pirmą kartą atliks Oleksandra Borodina, publikai gerai pažįstama kaip spektaklių „Faustas“, „Romeo ir Džuljeta“ pagrindinių partijų atlikėja. Jos partneriu taps dar premjeriniame „Spragtuke“ 2019 m. sužibėjęs Princas Spragtukas Mykhailo Mordasovas. Tarptautiniame pastatyme šoka ne tik visa Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro baleto trupė, bet ir šokių mokyklos „Coda“ jaunosios šokėjos, kurios čia įkūnija Šapito cirko mažąsias artistes. Tačiau bene labiausiai intriguojantis spektaklyje – Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro vedančiosios solistės, neprilygstamosios Olgos Konošenko sukurtas krikštamotės Droselmajer vaidmuo. Žavi jos elegancija, paslaptis, burtai ir nepaprastai įtaigiai įkūnyta herojė, lydinti Klarą ir Princą Spragtuką jų kelionėje į pasakų šalį...