Grupės „ba.“ lyderis B. Aleksandravičius sako, kad labiausiai norėtų išskirti ne vieną filmą, bet jų įvairovę festivalyje. „Tą pačią dieną žiūrėjau ir režisieriaus Emanuele Crialese „Begalybę“, ir Quentino Dupieux „Rūkymas sukelia kosulį“. Labai rekomenduočiau abu, bet jie skirtingi kaip diena ir naktis“, – sako jis. – „Begalybę“ žiūrėti buvo sunku. Aš mėgstu žiūrėdamas filmus garsiai juos komentuoti, pykti, jei filmas mane įtraukia. Tai žiūrėdamas šią dramą sunkiai susilaikiau nerėkdamas, nes buvo sunku susitaikyti su tėvo elgesiu. Iškart po „Begalybės“ teko žiūrėti absurdišką, bet labai gerą komediją „Rūkymas sukelia kosulį“. Nuotaika staigiai pasikeitė, nes tai buvo vienas labiausiai nenuspėjamų mano matytų filmų.“
„Wow, tokio gerumo filmas!“, – po Felixo van Groeningeno ir Charlotte Vandermeersch „Aštuoni kalnai“ seanso susižavėjimo neslėpė šokėjas, fotografas, nuomonės formuotojas N. Bierancas. – Labai labai patiko: ir liūdnas, ir sentimentalus, ir be galo gražus filmas apie draugystę. Ir, o dieve, dabar noriu važiuoti vasarą į kalnus, kai viskas žaliuoja ir yra gražu. Na, nerealiai! Labai rekomenduoju“, – dalijosi jis.
Menininkė J. Vaitkutė pasakoja, jog jai labai patiko Pietų Korėjos kino meistro Park Chan-wooko detektyvas „Metas išeiti“. „Filmas buvo prikaustantis ir nenuspėjamas. Labai žaviuosi režisieriaus vizija, meistriškai atskleista realybe, kuri kartais būna sapniška ir visiškai priklausoma nuo žiūrėtojo. Grožėjausi filmo scenomis, sukurta tikrove ir poezija.“
Menotyrininkei, meno konsultantei ir komunikacijos specialistei Karolinai Tomkevičiūtei „Kino pavasaryje“ rodomas Lauros Poitras dokumentinis filmas „Tiek grožio, tiek skausmo“ priminė ne taip ir seniai per pasaulio meno institucijas nuvilnijusį Sacklerių skandalą, kai muziejai ryžosi atsisakyti vienos turtingiausių šeimų mecenatystės ir nutarė pašalinti jų vardą iš muziejų ir universitetų.
„Filmas pasakoja apie garsią fotografę Naną Goldin, kuri pasinaudojo savo statusu meno pasaulyje, kad pareikalautų Sacklerių – farmacijos verslininkų ir filantropų šeimos – atsakomybės už opioidų krizę. „Tiek grožio, tiek skausmo“ – stiprus filmas, kuris liudija, kad net vieno žmogaus valia ir teisybės troškimas gali sukelti didelį domino efektą, kuris išjudina tvirčiausiai stovinčias kaladėles“, – sako K. Tomkevičiūtė.
28–asis Vilniaus miesto kino festivalis „Kino pavasaris“ vyks iki kovo 26 dienos Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje. Daugiau apie programą čia.
Vilniaus miesto kino festivalį „Kino pavasaris“ iš dalies finansuoja Lietuvos kino centras, Vilniaus miesto savivaldybė ir Europos Sąjungos programa „Kūrybiška Europa“ MEDIA.