Raminta Vaicekauskaitės repertuaras nepaprastai platus ir įvairus – nuo baroko iki XXI a. muzikos, atlikėja koncertuoja su kameriniu ansambliu „Musica humana“, orkestrais. Jaunoji dainininkė yra pelniusi daug apdovanojimų tarptautiniuose ir Lietuvos konkursuose: Jazepo Vytuolo dainininkų konkurse (Latvija), Iskustvo XXI veka (Ukraina); V.Jonuškaitės-Zaunienės dainininkių konkurse, tarptautiniame vokalistų ir pianistų-koncertmeisterių konkurse (Vilnius), Internationale Opernwerkstadt Laubach (Vokietija), Neue Stimmen (Vokietija), Beatričės Grincevičiūtės kamerinio dainavimo konkurse. Pernai už Grafaitės Maricos vaidmenį R. Vaicekauskaitė pelnė „Auksinio scenos kryžiaus“ ir „Fortūnos“ apdovanojimus.
„Lengvas, meistriškai valdomas vokalas bei grakšti išvaizda turėjo patikti daugeliui. Gražiai skambėjo apvalios, minkšto tembro viršutinio diapazono natos. Dainininkės balsas spalvingas, gebantis reikšti įvairias emocijas...“ – apie sėkmingą dainininkės debiutą operetėje atsiliepė spauda, R.Vaicekauskaitę vadindama kylančia operetės žvaigžde.
Pati solistė teigia, kad operetės žanras jos repertuare atsirado gana netikėtai: „Niekada nenorėčiau apsiriboti vienu žanru. Juk gražios muzikos yra tiek daug ir įvairios, ir dar tiek daug kūrinių nesu dainavusi. Įdomu išbandyti tą įvairovę, nors kartais tenka greitai peršokti nuo stilingo baroko prie įmantrios šiuolaikinių lietuvių kompozitorių kūrybos.
Į operetę mane „atvedė“ Kauno valstybinio muzikinio teatro dirigentas Jonas Janulevičius. Jis pasiūlė man paruošti Maricos vaidmenį tuo metu statomoje I. Kalmano operetėje „Grafaitė Marica“. Iki tol buvau dainavus tik keletą operečių arijų, tad galima sakyti, kad posūkis į šį žanrą buvo netikėtas. Klausytojui operetė išties yra lyg desertas, bet tikriausiai daugelis operetėje dainuojančių solistų man pritartų, kad šis žanras toks pat rimtas, kaip ir kiti.
Palyginti su operomis, operetėse muzikinė medžiaga nesudėtinga, tačiau ji specifinė – operetėse neatskiriami draminiai intarpai, kur gali atskleisti savo aktorinius gebėjimus, papildyti savo personažą įvairiausiomis nemuzikinėmis spalvomis. Ta savotiška „laisvė kurti“ vilioja...“
Ramintai Vaicekauskaitei pritaria ir kitas „Vasaros desertų“ koncerto solistas – Laimonas Pautienius, už vaidmenis operetėse taip pat pelnęs „Fortūnos“ ir „Šv. Kristoforo“ statulėles, apdovanotas „Auksiniu kryžiumi“. Dainininkas pelnė pirmąsias premijas konkurse „Operetė, mano meilė“, tarptautiniame Klaudijos Taev dainininkų konkurse Pärnu (Estija), o nuo 2004 m. kviečiamas dainuoti Estijos ir Latvijos operos teatruose.
Laimonas Pautienius garsėja puikiais vaidmenimis operose „Bohema“ ir „Užburtoji fleita“.
„Besimokydamas akademijoje negalvojau, kad teks tiek daug dainuoti operetėje, studijų metais nedainavau nė vienos arijos ar dueto iš operečių. Operetė mano profesijai davė labai daug – visų pirma sceninę laisvę, gebėjimą improvizuoti, galų gale šokti – kokia gi operetė be šokių! Dainuoti operetę yra labai sunku – čia reikia derinti dainavimą su kalbėjimu, vaidyba. Tai reikalauja didelių fizinių pastangų, juk kartais reikia dainuoti ir besisukant valso ritmu. Pas mus Lietuvoje įprasta, kad beveik visose operetėse pagrindines vyrų partijas atlieka baritonai, nors jos parašytos tenorams.
Todėl galiu drąsiai teigti, kad man, baritonui, operečių partijos yra nelengvos. Iš šalies taip neatrodo, klausytojui smagu klausyti melodijų, kurios paprastai labai lengvai įsimenamos, o ir dekoracijos, kostiumai būna labai puošnūs...“, pasakoja dainininkas.
Lietuvos valstybiniam simfoniniam orkestrui diriguos maestro Julius Geniušas. Koncerto pradžia 19 val.