Stilingo dizaino knyga-albumas nukels skaitytojus beveik šimtu metų atgal į praeitį, kurioje jie pamatys, kaip tuo metu Lietuvoje reklamavosi visame pasaulyje garsūs prekės ženklai. Šalia jų išsirikiuos ir didžiųjų Lietuvos gamintojų reklaminės iliustracijos. Tai bus vaizdingas susitikimas akis į akį su tarpukariu vyravusia ypač tiesmuka, bet lietuvio širdžiai miela reklamos kalba, įdomiais vartojimo įpročiais ir pirmaisiais grafiniais sprendimais reklamoje.
Nepaklysti gausiai iliustruotos knygos labirintuose padės gidais tapę šiuolaikinės reklamos vilkai: Tomas Ramanauskas, Paulius Senuta, Rimantas Stanevičius, Tomas Karpavičius bei pasikaustę akademikai: dizaineris, Vilniaus dailės akademijos profesorius Audrius Klimas ir dailės istorikė, profesorė Giedrė Jankevičiūtė. Šie žmonės pasidalins savo įžvalgomis. Tarpukario reklamos pasaulį jie padės pamatyti iš šiuolaikinės perspektyvos ir paklos pamatus naujoms diskusijoms.
Knygoje pristatomi žymūs to meto lietuviškos reklamos kūrėjai. Ypatingas dėmesys skiriamas J. J. Burbai, kurį drąsiai galima vadinti reklamos profesionalu ir vienu iš lietuviško dizaino pradininkų.
Knygos puslapiuose iš naujo atgims unikalūs jo straipsniai, publikuoti to meto verslo klasės leidiniuose. Juose aptariama kaip derėtų teisingai naudotis reklamos įrankiais, kurie tuo metu buvo visiškai neįvaldyti.
Atskiras dėmesys skirtas tų įmonių prekių ženklams ir reklamai bei jų raidai, kurios savo veiklą Lietuvoje pradėjo tarpukariu ar dar anksčiau ir pratęsė jau posovietinėje Lietuvoje.
Ši knyga-albumas – tai popierinė laiko mašina, kuri nuveš atgal į amerikoniškumu dvelkiantį tarpukarį, kai Lietuvą pasiekė vakarietiški prekės ženklai, o kartu su jais atkeliavo ir vakarietiška reklamos kultūra. 264-iuose knygos puslapiuose viso nugulė 560 tarpukario reklaminių iliustracijų. Knygą sudarė – Ramūnas Minkevičius.