Paskutiniai šio režisieriaus darbai Liublijanoje yra ne tik gerai perkami, pamėgti ir vertinami žiūrovų, bet ir išgarsėję savo trukme: spektaklis „Dar be pavadinimo“ trunka dešimt valandų, o „Septyni klausimai apie laimę“ vyksta net septynias valandas. Mladinsko teatre rodomas spektaklis pradedamas rodyti 11 valandą ryto ir baigiamas 21 valandą, o trumpesnysis – Lutkovno Gledališče teatro spektaklis vyksta nuo 16 iki 23 valandos. Tomi Janežič ne tik režisavo šiuos spektaklius, bet ir pats juose vaidina.
Pranešime spaudai skelbiama, kad šiandien Tomi pradeda repeticijas Vilniaus mažajame teatre. Dirbti kartu jis pakvietė aktorius: Agnę Šataitę, Jūratę Brogaitę, Gintarę Latvėnaitę, Indrę Patkauskaitę, Iloną Kvietkutę, Mindaugą Capą, Daumantą Ciunį, Edmundą Mikulskį, Tomą Rinkūną, Kirilą Glušajevą, Tomą Stirną ir Martyną Nedzinską. Į spektaklio kūrybinę komandą pakviesti: dramaturgė – Nina Rajic, scenografas – Branko Hojnik, kostiumų dailininkė – Marina Sremac, kompozitorius – Faustas Latėnas, choreografė, dramaturgė – Katja Legin, šviesų dailininkas – Vilius Vilutis.
„Nesu tikras – ar pasauliui reikia dar vieno Čechovo pastatymo. Man daug įdomiau rasti santykį į Čechovą, į istoriją, į vaidmenis. Man pasirodė įdomi darbo tema: žmogaus pasitenkinimas darbu, darbo prasmė, nuo darbo priklausanti žmogaus savivertė, savęs identifikavimas per darbą, atlygis... Darbo tema yra begalinė“, – sako režisierius pridurdamas, kad kai pirmą kartą susitiko su Vilniaus mažojo teatro aktoriais, pajuto, kad tai gali būti įdomi tema ir Lietuvos aktoriams.
Režisierius Tomi Janežičius yra ne tik režisierius, bet ir Liublianos teatro, radijo ir televizijos akademijos profesorius bei profesionalus psichodramos psichoterapeutas, taip pat Vaidybos meno tyrimų studijos Slovėnijoje vienas iš įkūrėjų ir meno vadovas. Janežičius kuria spektaklius ir skaito paskaitas Italijoje, Norvegijoje, Portugalijoje, Rumunijoje, Bulgarijoje, Rusijoje ir kitose šalyse, o jo spektakliai gastroliuoja po visą pasaulį, vaidinami didžiausiuose Europos teatro festivaliuose („Wiener Festwochen“, Avinjono, „Kunstenfestivaldesarts“, MESS ir kt.).
Režisierius yra pelnęs ne vieną tarptautinį teatro apdovanojimą, tarp jų – tarptautinio BITEF teatro festivalio, „Auksinės kaukės“ ir kt. Jis yra pastatęs A. Čechovo „Žuvėdrą“, Michailo Bulgakovo „Moljerą“, Bertolto Brechto „Trijų grašių operą“, Platono „Apologiją“, Williamo Shakespeareʼo „Karalių Lyrą“ ir kt.
Pasak teatrologės Ramunės Balevičiūtės, Janežičius naudoja individualią darbo su aktoriais metodiką, leidžiančią sukurti išskirtinius vaidmenis. Režisierius sako, kad jam neįdomu tiesiog sukurti spektaklį. Svarbiausia – pažinti žmones, užmegzti ryšius, kurie peržengia spektaklį.
Janežičiaus teigimu, nėra vieno ir galutinio vaidybos apibrėžimo. Todėl jis dirba kūrybinės laboratorijos principu, iš pradžių siekia pažinti aktorius, o tik paskui formuluoja jiems užduotis.