Spektaklyje vaidina LNDT trupės nariai: Jolanta Dapkūnaitė, Dainius Gavenonis, Ramutis Rimeikis.
„Esu jaunosios kartos atstovė ir matau savo bendraamžius, labai ambicingus ir atkaklius žmones, kurie kasdien perlipa savo nuovargį ir stengiasi bėgti greičiau už kitus. Matau pykstančius vyresniuosius, kad jų kūnai nebesuspėja paskui mus. O mes nežinome, kaip su jais susikalbėti ir kodėl jie tokie agresyvūs mūsų atžvilgiu, todėl nutildome jų balsus. Mes labai norime žiūrėti į priekį ir nepasiduoti praeičiai. Tačiau ji sugrįžta – sielos ir kūno traumomis, sapnais, prisiminimais ir nuojautomis. „Sieros Magnolijos“ nėra maloni ir šviesi pjesė, tačiau Martino Alguso sukurta sunki atmosfera veikia kaip fonas itin svarbioms mintims. Norėčiau, kad mūsų spektaklis žiūrovams galėtų tapti kelione į savo pačių atminties tamsumas tam, kad jas apšviestų ir sutaikytų“, – teigia Eglė Švedkauskaitė, teatro žiūrovams žinoma iš režisuotų spektaklio „Žmogus iš žuvies“ ir performanso „Žiūrėdama viena į kitą“.
Dainiaus Gavenonio ir Jolantos Dapkūnaitės vaidinami Ralfas ir Marta – šiuolaikinė pora – susirūpinę savo karjeromis, sveika gyvensena, įvaizdžiu visuomenėje. Marta, metusi dėstytojos darbą nusprendžia kandidatuoti į instituto direktorės postą, kruopščiai ruošiasi konkursui, tačiau jos gyvenimą sujaukia žinia apie staiga atsiradusį tėvą, kuriam reikia globos. Tas vyras daugybę metų gyveno su kita moterimi, bet šiai mirus jos vaikai susirado Martą ir pareiškė, kad ji kaip biologinė dukra dabar privalo pasirūpinti seniu. Tai visiškai neįtelpa iš griežtą Martos darbotvarkę. Ką daryti? Kaip keisis jų gyvenimas? O gal jo nepriimti? Situacija paveikia ir Martos bei Ralfo santykius. Apie tą seną žmogų dukra neturi nė vieno gero prisiminimo. Kaip jis elgėsi su Marta vaikystėje ir kokio elgesio sulauks dabar?
Europa vis labiau sensta, bet kokia yra senų žmonių padėtis visuomenėje? Ar tai tik seni, nereikalingi kūnai? Koks vaikų ir tėvų santykis, skriaudos ir globos ryšys?
Spektaklio kūrėjai klausia, kaip atmintis formuoja mūsų dabartį. Prisiminimai, perrašydami praeitį ima kurti naują naratyvą. Prisiminti čia lyg sužinoti. Baimės nuojauta persmelkia ne tik „Sieros magnolijų“ turinį, bet ir pjesės formą – numesdamas po vieną padriką žodį į personažų lūpas, Martinas Algusas kelia įtampą, nepasitikėjimą, nerimą.
„Sieros magnolijų“ scenografiją ir kostiumus kuria Ona Juciūtė, muziką – Deimantys Balys, vaizdo projekcijas – Aneta Bublytė. Spektaklio premjera numatoma 2022 m. sausio 13–15 dienomis „Gallery 1986“ erdvėje (Kauno g. 32, Vilnius), vėliau spektaklis bus rodomas naujai pastatytoje LNDT Mažojoje salėje.
Bilietai į premjerą „Sieros Magnolijos“ nuo šiandien – jau prekyboje. Nuo šiandien LNDT paleido bilietus ir į kitus 2022 m. sausio mėnesio spektaklius. Teatras primena, kad bus keli spektakliai su vertimu į anglų kalbą, tad juose gali apsilankyti Lietuvoje gyvenantys užsieniečiai.