Aranžuotę kūriniui „Shallow“ M. Levickis pasakojo sukūręs per dvi naktis. „Būčiau norėjęs turėti daugiau laiko, bet teko spėti taip“, – prisipažino jis.
Tai – antras Lagy Gaga kūrinys, kuriam M. Levickis sukūrė naują aranžuotę. Pirmasis buvo jos kūrinys „Telephone“, kurio savo versiją albume jis įrašė dar 2013 m. „Ta kūrėja man labai imponuoja, o dar labiau imponuoja po to, kai pamačiau dokumentinį filmą apie ją. Ir štai išvydęs naują filmą „A Star is Born“ ir pagrindinę melodiją „Shallow“, supratau, kad tikrai norėčiau pats prisiliesti prie šios muzikos ir kūriau aranžuotę ne tik akordeonui, bet visam simfoniniam orkestrui “, – pasakojo jis.
Paklaustas, galbūt po pirmojo kūrinio perkūrimo sulaukė kokių nors atgarsių ir iš pačios Lady Gagos, M. Levickis pripažino, kad kol kas ne. „Šita meilė yra vienpusė. Išleidęs savo versiją „Telephone“ nesulaukiau jokios reakcijos, dabar bandysiu antrą kartą, žiūrėsiu, galbūt kažkas iš to išeis“, – juokėsi jis.
Nors M. Levickis sako nesantis didelis kino ekspertas, bet dabar daug laiko praleidžia žiūrėdamas filmus ir ieškodamas jam įdomių kūrinių.
„Kino filmų muzika man labai artima. Per daugiau nei šimtmetį trunkančią kino istoriją kino filmams buvo sukurta labai daug nuostabios muzikos. Nors vieni kūriniai nugrimzdo užmarštin, kiti pradėjo atskirą gyvenimą ir tapo žinomais hitais. Mano repertuare ji skamba dar nuo televizijos šou „Lietuvos talentai“, kur atlikau Yanno Tierseno garso takelį iš filmo „Amelija iš Monmartro“. 2013 m. išleistame albume „Martynas“ skamba Ennio Morricone filmų „La califfa“ bei „Cinema Paradiso“ muzikinių temų kompiliacija. Daugelis šių garso takelių nebuvo rašyti akordeonui, todėl kiekvienas toks kūrinys yra savotiška kūrybinė laboratorija – naujo skambesio paieška. Kiekvienam kūriniui yra kuriamos naujos aranžuotės akordeonui ir orkestrui“, – pasakojo M. Levickis.
Nors koncertuose skambėsiančių kūrinių sąrašas bus paskelbtas vėliau, drąsiomis interpretacijomis garsėjantis atlikėjas jau dabar užsimena, kad pasirodymuose būtinai nuskambės ryškiausi kūriniai iš jo mėgstamiausių filmų, tokių kaip „Krikštatėvis“, „Amelija iš Monmartro“, „Neįmanoma misija“ ir minėtas „Shallow“.
Kalbėdamas apie laviravimą tarp klasikinės ir populiariosios muzikos, M. Levickis neslėpė tikrai susiduriantis su žmonėmis, kuriems tai neatrodo priimtina, bet to nedramatizuojantis.
„Aš visada matau pirštuką grūmojantį man, bet tai mane savotiškai įkvepia. Aš žinau, kas aš esu, prieš save man nieko nereikia įrodinėti, tuo labiau prieš kitus žmones, kurie gali mane matyti vienaip ar kitaip. Juk mes visi pasaulį suvokiame skirtingai. Aš be galo myliu klasikinę muziką, bet lygiai taip pat suprantu, kad vien tik jos man negana ir tas nuėjimas, kaip vadinu, į paraštes, kur gali save išbandyti kituose amplua, kartais reiškia, kad tu sau leidi daugiau nei klasikinėje muzikoje ir, man atrodo, kad reikėtų pritaikyti tą formulę atvirkščiai. Kartais pop dainų aranžuotės, kaip šis „Shallow“ klipas, atrodo ganėtinai klasiškai: ten yra simfoninis orkestras, mes ten nepadarę kažin ko, ir aš labai džiaugiuosi, kad mums pavyksta tai parodyti tokiu kampu. Lygiai taip pat ir klasikinės muzikos scenoje kartais norisi daugiau laisvės ir daugiau kūrybos ją atliekant. To ir palinkėčiau visiems tiems, kurie grūmoja man pirštuku“, – šypsojosi jis.
Žiemos koncertų turą „Cinema“ M. Levickis pradės gruodžio 20 d. Šiaulių arenoje, gruodžio 22 d. koncertuos Kauno „Žalgirio“ arenoje, gruodžio 28 d. koncertas vyks Klaipėdos „Švyturio“ arenoje, gruodžio 29 d. pasirodymą surengs Panevėžio „Cido“ arenoje, o paskutinis turo akordas nuskambės 2020 m. sausio 5 d. Vilniaus „Siemens“ arenoje.
Scenoje akordeono virtuozui talkins jo paties įkurtas Vilniaus miesto ansamblis „Mikroorkéstra“.