Nuo 2001 m. tęsiamą seriją „Gustoniai“ D. Žiūra kas trejus metus papildo nauja dalimi, kurią sudaro visų tais metais Pasvalio rajone Gustonių kaime gyvenusių žmonių nebylūs 60 sekundžių trukmės portretai. 2001–2022 m. sukurti portretai parodoje rodomi įspūdingoje 8 ekranų projekcijoje. Joje atsispindi laiko tėkmė Lietuvos kaime ir tai, kaip vaizdo dokumentavimo technikos tobulėjimas veikia portretavimą.
Nuo 2005 m. tęsiamoje „Portretų“ serijoje užfiksuota pirmoji Lietuvos gyventojų karta, gimusi po nepriklausomybės atkūrimo. 2005 m. D. Žiūra keliavo po Lietuvą ir nufotografavo bei nufilmavo 428 vaikus, daugiausia mergaites, kuriems tuo metu buvo nuo trejų iki penkiolikos metų. Pandemija atidėjo menininko sumanymą pratęsti šį projektą tiksliai po penkiolikos metų, tačiau 2021–2022 m. jam pavyko iš naujo aplankyti 220 buvusių modelių, dabar gyvenančių aštuoniose skirtingose šalyse.
2015 m. sukurtoje ir autobiografinėmis detalėmis paremtoje instaliacijoje „Monumentas utopijai“ apmąstoma trijų jaunuolių, susitikusių 1988–1990 m. karinės tarnybos Sovietų Sąjungos Tolimuosiuose Rytuose metu ir svajojusių tapti dailininkais, draugystė bei likimai.
Nuo 2018 m. tęsiamoje interaktyvioje instaliacijoje „Videostudija“ kviečiama prisiminti giminingą Andy’io Warholo projektą. Tai vizualinis elgsenos testas ir nuolat kuriama laiko kapsulė, kurioje susijungia dalyvių ir žiūrovų statusas bei vaidmenys. Susipažinę su kūrinio taisyklėmis, lankytojai čia galės nusifilmuoti penkiolikos sekundžių trukmės video autoportretui ir pamatyti jį čia pat rodomoje vaizdo projekcijoje.
Parodą Nacionalinėje dailės galerijoje lydės viešų renginių programa, kurioje numatyta dokumentinio filmo „Gustoniai Gustonyse“ (2019) peržiūra bei edukatorių parengtos kūrybinės dirbtuvės įvairaus amžiaus grupėms.
Paroda Nacionalinėje dailės galerijoje veiks iki 2023 m. vasario 19 d.