Pristatydamas naująją kartą, kurią sudaro dvidešimt jaunų, tačiau teatro scenoje kojas jau apšilusių aktorių, džiaugėsi, kad šie į teatro kolektyvą įsilieja labai organiškai ir natūraliai: „Pamenu, kaip mums buvo tiesiog baisu vaidinti „Shoping and Fucking“. Aktoriams tiesiog reikėjo turėti pilietinės drąsos. Dabartiniam jaunimui – tai tiesiog jų naujoji realybė. Mūsų pristatoma dramaturgija atspindi jų būti. Todėl kažkuria prasme šie revoliucijos vaikai tokioje medžiagoje maudosi kur kas natūraliau ir organiškiau nei tai darėme mes“, – skirtingas kartas lygino O. Koršunovas.

Šūkis „revoliucijos vaikai“ ne tik pristato scenos naujokus, tačiau žymi ir šio sezono repertuarą, kurios pagrindą sudaro tūkstantmečio sandūroje atsiradusi naujoji dramaturgija. „Su šia dramaturgija ir gimė OKT/Vilniaus miesto teatras. Ši dramaturgija buvo revoliucinga visame pasaulyje. Tai ir Bernardas-Marie Coltesas ir jo „Roberto Zucco“, Markas Ravenhilas, Sarah Kane, Marius von Mayenburgas, Falkas Richteris, broliai Presniakovai, Ivanas Vyrypajevas, taip pat lietuviai Marius Ivaškevičius ir Laura Sintija Černiauskaitė“, - naujojo sezono dramaturgiją pristatė režisierius.

Dar vienas jaunatviškas akcentas ateinančiame OKT/Vilniaus miesto teatro sezone – nebe pirmą kartą OKT studijoje kuriantis jaunosios kartos režisierius Artūras Areima. Šis kūrėjas rugsėjo 11-ąją ir atidarys naująjį sezoną premjera pagal vokiečių dramaturgo Falko Richterio pjesę „Po ledu“. Spektaklyje vaizduojamas pasaulio centras – konferencijų salė ir joje knibždantys verslo konsultantai. Tai erdvė, kurioje nėra meilės, visiems rūpi tik produktyvumas.

Antroji sezono premjera – tai O. Koršunovo kartu su jau minėta jaunąją aktorių karta kuriamas spektaklis „Apvalytieji“ pagal vienos įdomiausiai rašiusių, tačiau tragišką likimą pasirinkusios šiuolaikinės dramaturgės Saros Kane pjesę. „Nebe pirmą kartą grįžtu prie Saros Kane. Jos tekstai turi pačios prigimties trauką, kaip nelaimė ar nusikaltimas. Jie baisūs ir kartu švarūs. Juose tarsi nėra atsitiktinumų ar žaismės ar buitiškumo – čia kiekvienas žodis virsta neišvengiamybe. Taip Saros Kane tekstai priartėja prie antikinės tragedijos branduolio ir pareikalauja iš teatro to, kas jau nebeįmanoma, kaip ir „Apvalytieji“ reikalauja iš meilės“, - apie vieną iš sezono premjerų kalba O. Koršunovas.

Antroje sezono pusėje O. Koršunovas kartu su aktoriumi Dariumi Meškausku ir režisiere Loreta Vaskova pristatys ištisą seriją spektaklių, sukurtų kartu su jaunąją aktorių karta. Tai – dramaturgijos kūrinių, paremtų naujojo realizmo, nonkonformizmo arba tiesiog šiuolaikinės draminės revoliucijos idėjomis, pastatymai.

Greta gausybės premjerų, žiūrovų lauks ir pamėgti bei įvertinti repertuaro spektakliai. Tai O. Koršunovo režisiuoti A. Čechovo „Žuvėdra“, M. Gorkio „Dugne“, S. Becketto „Paskutinė Krepo juosta“, Mariuso von Mayenburgo „Ugnies veidas“, „Miranda“ bei „Hamletas“ pagal W. Shakespeare‘ą, taip pat bendradarbiaujant su Lietuvos nacionaliniu dramos teatru rodomi M. Bulgakovo „Meistras ir Margarita“, Williamo Shakespeare‘o „Įstabioji ir graudžioji Romeo ir Džuljetos istorija“ bei D. Charmso „Jelizavet Bam“. Repertuare išliks ir jaunų režisierių spektakliai – A. Areimos pagal W. Shakespeare‘ą „Julijus Cezaris“ bei Pauliaus Ignatavičiaus pagal Franzą Kafką „Nuosprendis – metamorfozė“.

Spaudos konferencijos akimirkos – DELFI nuotraukų galerijoje:

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)