Kartu su vadove darbą pradėjo ir nauja asociacijos taryba, kurios narėmis dvejiems metams išrinktos teatrologės Alma Braškytė, Rimgailė Renevytė, Kristina Steiblytė, Nomeda Šatkauskienė ir Kamilė Žičkytė, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Goda Dapšytė 2015 m. Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje apgynė humanitarinių mokslų srities menotyros krypties daktaro disertaciją „Sovietinės cenzūros poveikis Lietuvos teatro diskurso raidai“. Nuo 2012 metų G. Dapšytė publikuoja išskirtinio formato trumpąsias recenzijas populiariame mėnraštyje „370“. Iš viso kultūrinėje spaudoje, įvairiuose šalies dienraščiuose, bei elektroninėje žiniasklaidoje jau yra pasirodę daugiau nei du šimtai skirtingų žanrų teatrologės straipsnių. Nuo 2021 m. dėsto Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje. Be to, G. Dapšytė yra išbandžiusi dramaturgės poziciją dirbdama su tokiais kūrėjais kaip choreografė Agnija Šeiko, režisieriais Valteriu Syliu (Latvija), Loreta Vaskova.
Pasak naujosios vadovės, šiemet SMKA daugiausia dėmesio planuoja skirti kritikų mobilumo Lietuvoje skatinimui. Tokiu būdu bus siekdama visuomenei pristatyti profesionalias regionuose veikiančių teatrų ir trupių spektaklių refleksijas. Dėmesys bus telkiamas ir pačių kritikų profesiniam tobulėjimui, dalyvaujant seminaruose Lietuvoje bei užsienio stažuotėse, atstovaujant šalies teatro laukui tarptautinėse kritikų organizacijose, dalyvaujant jų veikloje. Žinoma, asociacija ir toliau daug dėmesio skirs jaunosios kartos kritikų įsitraukimui į savo veiklą, platesnei narių darbų skaidai.
Primename, jog prieš šešerius metus įsikūrusi asociacija organizuoja įvairias edukacijos programas, rengia scenos meno lauko tyrimus, leidžia dar neišverstas teatro teorijai svarbias knygas (Bertoltas Brechtas „Pastabos apie teatrą“, 2021), pristato savo narių darbus (Audronė Girdzijauskaitė „Kovido meto užrašai“, 2022), rengia teatro terminų žodyną. SMKA kasmet teikia apdovanojimus už įsimintiniausius metų darbus kritikams („Teksto raktas“) ir meno kūrėjams, prodiuseriams („Meno raktas“). Savo veikla asociacija siekia gerinti scenos meno kritikų darbo ir profesinės raiškos sąlygas, didinti jų matomumą spaudoje ir viešumoje, skatinti perspektyvius jaunuosius kritikus bei skirtingų kartų bendruomeniškumą.