Parodos lankytojai, tarp kurių buvo meno leidinių vadovas, kuratoriai ir dyleriai, buvo sužavėti L. Kaziulionio darbų aktualumu. Menininkas jau eilę metų analizuoja sąmokslo teorijas ir propagandos kūrimo metodus – jų pagrindu sukonstravo savo konspiracijos teoriją apie chemikalą „Kontrolierius“, kuris neva per maistą veikia žmones ir jie tampa lengviau manipuliuojami. Tapybos darbai kolorito dėka skleidžia radiacijos įspūdį ir sąmokslo nuojautą. Menininko darbai tarsi veidrodis parodo, kaip lengvai gali sklisti melagienos („fake news“) – patraukli vizualinė informacija lengvai susilaukia patiktukų socialiniuose tinkluose, žmonės ja dalinasi nesusimąstydami ir tikroji istorija pasimeta procese. Tapytojas mus įvelia į žaidimą, kurį mums patinka žaisti, paveikios scenos skatina vaizduotę, o kartu pakviečia pagalvoti apie tai, kaip mes vartojame informaciją.

„Labai džiaugiuosi, kad Linas Kaziulionis sėkmingai pasitikrino save pasaulio meno sostinės kontekste. Niujorko publika antrino Europos meno ekspertams – menininkas vysto stiprią temą ir įtaigią raišką. Jis puikiai valdo koloritą ir potėpį, o šalia to demonstruoja gerą piešinį. Tapytojas turi skirtingų kūrinių – nuo minimalistinių iki sąmoningai perpildytų, bet išlaiko tą patį leitmotyvą ir atpažinamumą. Tai įrodo menininko talentą kurti nesikartojant ir įdomiai skirtingų estetinių preferencijų meno gerbėjams“, – teigia parodos kuratorė Ornela Ramašauskaitė, „artXchange Global“ vadovė.

„Covid-19, vakcinacija, klimato kaita kiekvieną iš mūsų privertė susimąstyti apie sąmokslo teorijas, tai nebėra marginalizuotos ateivių ar masonų temos. Šiuolaikinė tapyba taip pat gali dalyvauti kritinio mąstymo lavinime ir žaidybiškai priminti, kaip veikia propaganda“, – sako ji.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją