Daugelis, galvodami apie operą, įsivaizduoja operos primadonas ištaiginguose grimo kambariuose, apsuptas gėlių bei šampano taurių. Tačiau nedaug žmonių iš tiesų žino, kas darosi spektaklio užkulisiuose.
Į „bohemiečių“ spektaklius susirinkę iškiliausi Lietuvos talentai dirba gan sudėtingomis sąlygomis: nėra tikrų scenos užkulisių, nėra atskirų kambarių grimuotis ir rengtis – viskas vyksta fojė. Toks darbas reikalauja padidinto tikslumo, drausmės ir, aišku, puikių santykių bei supratimo. Juk užkulisiai yra pati intymiausia teatro vieta, kur solistas pats tikriausias. Prieš išeidamas pas žiūrovą, jis būna ypatingai pažeidžiamas.
„Onegino“ spektaklyje - virš 150 Juozo Statkevičiaus sukurtų kostiumų. Spektaklio metu solistai keičia kostiumus po du ar net tris kartus, o choras du kartus persirengia, įsigyvendamas į visiškai naujus personažus. Kai kurie ansamblio choristai turi net po tris kostiumus, o kur dar Niujorko podiumų žvaigždės – manekenės...
Tačiau bene įdomiausia užkulisių dalis – grimas. Ten, iš kasdieninių, dažnai kelionių ir darbų išvargintų veidų grimo meistrės padaro stebuklus - ne šiaip sau makiažą, bet padeda solistams ir choro artistams kurti individualius charakterius. „Onegino“ spektaklio metu pagal J. Statkevičiaus sukurtą viziją grimuoja net 5 grimo ir šukuosenų meistrės.
Karščiausias laikas užkulisiuose – pertrauka tarp 2 ir 3 veiksmo, nes per 20 minučių reikia visiškai pakeisti įvaizdį ir nugrimuoti daugiau kaip 50 žmonių. Neatskiriama VCO darbo dalis – humoro jausmas, kuris gelbėja net pačiose rimčiausiose, streso kupinose situacijose.
Tad siūlome jums trumpą vaizdo įrašą, leisiantį bent akies krašteliu pažvelgti į paslaptingą, bet labai smagų premjerinių „Onegino“ spektaklių pasaulį.