Kaip sako pagrindinio – Melisandos – vaidmens atlikėja Jurgita Adamonytė, laukiant tokio spektaklio išlikti ramia – neįmanoma. Prieš pusantrų metų į pasirengimą Vilniaus premjerai ji atvyko po neseniai praūžusios itin sėkmingos šio vaidmens premjeros Velso operoje, kur visko matę britų kritikai ją net pavadino dešimtmečio Melisanda. Šiandien, po beveik pusantrų metų pertraukos, solistė prisipažįsta nerimaujanti – juk dabar laiko repeticijoms bus žymiai mažiau, o kūrinys, pasak jos, yra gigantiškas ir itin sudėtingas, jame bent kiek suklydęs, vargu ar atseksi kelią atgal:
„Man asmeniškai tai ir yra sudėtingiausias personažas. Ji yra... niekas. Niekas nežino, kas ji, ir žinoti neturi, o ji – neturi parodyti. Iš pačios Melisandos taip pat nieko apie ją nesužinosime. Iš esmės joje kiekvienas mato tai, ką nori matyti. Tačiau niekada neturi tapti aišku, ar tai gerai, ar – blogai. Ji naivi ir trapi, bet kartu turi kažkokią galią, ją visur supa mistiniai sutapimai. Kur ji benueitų, vyksta siaubingi dalykai“, – apie savo personažą pasakoja solistė.
Kartu su ja scenoje pasirodys Vilniaus publikai jau pažįstamas Jevgenijus Ulanovas, atliekantis Golo vaidmenį, bei jo kolega iš prestižinės Marijos teatro scenos – Vladimiras Morozas, įkūnysiantis Pelėją. Senojo Arkelio ir Ženevjevos vaidmenis kurs ką tik „Fausto“ premjerose žibėję Tadas Girininkas ir Ieva Prudnikovaitė, Injolio – neseniai į Lonodno Karališkąją muzikos akademiją įstojusi Lina Dambrauskaitė, Daktaro – jaunas bosas Kšištofas Bondarenka.