Kas geriau perteiktų žmogiškų aistrų peripetijas ir vyro-moters santykių dramas nei aistringi tango ritmai? Spektaklio kūrėjai neatsitiktinai pasirinko visą tango muzikos amplitudę -nuo senų šmaikščiųjų milongų iki modernių techno ir urban tango kūrinių. Erotiškasis ir ekspresija alsuojantis dviejų žmonių šokis meilės geismu užpildo visas erdves, tačiau tai, kas vyksta scenoje yra subtiliai erotiška, bet ne vulgaru.

Spektaklio choreografas Irmantas Bačelis, atliekantis Humberto vaidmenį, tikina, kad inscenizuojant romaną jį labiausiai domino ne proto ribas peržengianti Humberto aistra, o Lolitos personažas – jos vidinis pasaulis, kurį paveikia motinos netektis, įsimylėjimas į motinos vyrą, o galiausiai – santykiai su pornobiznio magnatu. Dviejų pagrindinių personažų – Humberto ir Lolitos – visapusiškas kontrastas ir tuo pat metu nenugalima tarpusavio trauka atsispindi tango šokyje - glaudžiai apsikabinę partneriai turi atlikti visai skirtingus ir tarpusavy neatitinkančius žingsnius, kurie savo ruožtu turi sudaryti vientisą šokį.

Lolitos vaidmenį spektaklyje atlieka neseniai po kojos traumos pagijusi Marina Prochorova, jos motiną Šarlotą įkūnija Giedrė Matačiūnaitė, literatūros profesorių Humbertą Humbertą – Irmantas Bačelis, o pornografinių pjesių rašytoją Kviltį – Sergejus Jerpyliovas. Spektaklis sukurtas Menų spaustuvės jaunųjų scenos menininkų programai.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją