Žiūrovui pateikia paties sukurtus analoginius atspaudus
Fotografuojantys įrenginiai dabar leidžia lengvai ir greitai pasiekti aukštą atvaizdo kokybę, bet mainais reiklauja, kad fotografas taptų tiesiog fotografuojančio įrenginio numatytų funkcijų vartotoju. Taip apribojamas autorinis braižas ir kūrybiško atsitiktinumo galimybė, o fotografija lieka vien tiksliu tikrovės atvaizdu. Tačiau parodos autorius pasuka priešingu keliu – fotografijoje siekia apibendrinto, meninio vaizdinio, renkasi lėtą analoginės fotografijos procesą ir žiūrovui pateikia paties sukurtus analoginius atspaudus.
Taip sukuriama visas parodos fotografijas vienijanti bendra stilistika, kuri perteikia ne detales, o bendrą įspūdį ir tuo primena impresionistinę tapybą. Šviesos ir šešėlio žaismas realybę fotografijoje leidžia parodyti kaip neapčiuopiamą viziją – kaip sapną. Čia atsiranda ir paties autoriaus minimas „déjà vu“ jausmas: „kažkur matyta ir girdėta, bet negaliu prisiminti kur“.
Nuo konkrečios vietos ir laiko ženklų autorius dažniausiai atsiriboja ir rinkdamasis fotografavimo lokacijas bei objektus. Paroda pradedama gamtos fotografijomis – tarsi mitinio rojaus sodo vaizdiniais, o miesto fotografijos taip pat primena neapibrėžtos praeities vaizdus.
Trečia dalis parodos fotografijų parodo įvairius daiktus, kurie fotografijose atrodo pamiršti, nebeatliekantys savo įprastos, buitinės paskirties ir todėl virsta simboliais: vaikystės, senatvės, išėjimo ir užmaršties.
Tačiau tie išgyvenimai nėra tik autoriaus. Jie pažįstami daugeliui mūsų – galbūt kažkada iš tiesų patirti, o gal matyti kitose fotografijose, praeities meno kūriniuose ar įsivaizduoti skaitant knygas ar klausnat muzikos. Tokia galimybė patirti autoriaus minimą „déjà vu“ jausmą, laikinai grąžinantį į šviesius prisiminimus ar nukeliantį į nepasiekiamas svajones, ko gero, ir yra vertingiausia šioje parodoje.