Žinoma, jog pyragėlius keps už Misis Lovet vaidmenį Auksiniu scenos kryžiumi apdovanota Asmik Grigorian. Na, o malonia staigmena šį kartą taps paties Svynio Todo atlikėjas, - publiką „Pelėjo ir Melisandos“ premjerose sužavėjęs Sankt Peterburgo Marijos teatro solistas – Yevgenyj Ulanov.
Pirmą kartą Y. Ulanovas į Vilnių atvyko vedamas didžiulio noro dar kartą sukurti Golo personažą C. Debussy operoje, už kurį Sankt Peterburge jau buvo apdovanotas aukščiausiais prizais. Kaip pasakojo pats solistas, nuo pirmųjų repeticijų buvo aišku, jog darbas su D. Ibelhauptaite bus įdomus. Menininkai ne tik puikiai vienas kitą suprato, bet bendru darbu vienas kitam kėlė didžiulius iššūkius. Rezultatas buvo stulbinantis, - ne vienas žiūrovas po spektaklių prisipažino viduje palaikęs būtent jo, o ne operos herojaus – Pelėjo – pusę. Solistas scenoje visus užbūrė ne tik savo balsu, charizma, bet ir iki smulkmenų apgalvota vaidyba. Ne paslaptis, jog didžioji solisto fanų klubo dalis buvo moterys...
Y. Ulanovas – išskirtinės erudicijos ir jautrumo solistas, Marijos teatre atliekantis visas pagrindines baritono partijas, tačiau niekuomet nesibaidantis ir mažesnių, tačiau aktorine išraiška sudėtingesnių rolių. Panašu, jog D. Ibelhauptaitės mintis jam pasiūlyti Svynio Todo vaidmenį buvo būtent tai, ko ir reikėjo: „Dar repetuojant „Pelėją ir Melisandą“ negalėjau atsikratyti jausmo, jog Jevgenijaus dvilypumas yra puiki medžiaga Svyniui. Iš išorės jis gali pasirodyti atšiaurus ir grėsmingas, tačiau savo vidumi visuomet spinduliuoja šiltą ir draugišką energiją. Todėl nesusilaikiau ir paklausiau, ar jį domintų toks vaidmuo. Manau, jog ir mums, ir žiūrovams neįtikėtinai pasisekė, - tikiu, jog sulauksime įdomaus bei profesionalaus rezultato. Be to, panašu, jog Ženia jau atranda Svynio gyslelę, - paskutiniuose laiškuose žadėjo, jog pirmasis žmogus, kurį jis papjaus Vilniuje būsiu aš“, - juokėsi režisierė, pripažindama, jog išmokti šią rolę yra viena sudėtingiausių užduočių.
Nors daugeliui gali pasirodyti, jog miuziklas – paprastesnis ir lengviau perkandamas žanras, tačiau bet kuris su juo susidūręs patvirtins, jog tai – klaidingas įsivaizdavimas. Skirtingai, nei operoje, čia labai svarbi tampa kalba, kurią kiekvienas solistas turi išmokti tobulai, nes be dainavimo atsiranda nemažai kalbamo teksto epizodų, reikalaujančių dramos teatrui ar net kinui prilygstančios vaidybos. O kur dar greitai besikeičiančios scenos ir didžiulis viso veiksmo tempas... Tad nenuostabu, jog pirmą kartą su miuziklu susiduriančiam Y. Ulanovui tai yra iššūkis.
„Miuziklas man yra naujas žanras, nauja yra ir anglų kalba, kuria dainuoti dar niekada neteko. Kol kas buvo sunkiausia tai, jog viskas yra nauja ir viską mokytis tenka be scenos partnerių. Todėl su nekantrumu laukiu bendrų repeticijų pradžios Vilniuje, kuomet viskas susidėlios į savo vietas. Be to, čia nebūsiu toks užimtas, kaip Peterburge, kur turiu daug spektaklių.“, - pasakoja solistas, pridurdamas, jog ne tik vaidmuo, bet ir visas VCO kolektyvas bei šilta publika jį taip traukia grįžti į Lietuvą.
Paklaustas, ką sau artimo ar įdomaus jis mato Svynio Todo personaže, Y. Ulanovas pabrėžė išskirtinį savo herojaus likimą: „Man yra labai svarbu ir norisi atskleisti jo likimo ir charakterio transformaciją iš nerūpestingo ir laimingo vyro į žiaurios tragedijos sulaužytą žmogų. Manau, jog tai bus įdomu ne tik suvaidinti, bet ir sudainuoti.“
Gražių žodžių solistas negailėjo ir savo būsimajai scenos partnerei: „Su Asmik jau esame dirbę Marijos teatro spektakliuose Peterburge. Ji – viena iš mano mylimiausių dainininkių ir partnerių. Mūsų repeticijų laukiu su didžiuliu nekantrumu, kaip ir susitikimo su ja. Tikiu, jog ji bus puikus partneris scenoje, galėsiantis man padėti.“
Prisimenant kokį įspūdį Y. Ulanovas paliko savo Golo vaidmeniu, yra, kuo džiaugtis: naujasis Svynio ir Lovet duetas abejingų tikrai nepaliks.