Kai pradėjau darbą LNOBT kaip „vocal coach“ (tokia galimybė asmeniškai tobulintis teatro darbuotojams atsirado pirmą kartą istorijoje), teatre man didelį įspūdį padarė dinamiška ir kompetentinga atmosfera, kurioje kuria teatro darbuotojai. Vakarų Europos teatruose to dar niekur nebuvau patyrusi – ten ir pykčio nemažai, ir konkurencija vyrauja.
Dėl to buvau ypač šokiruota išgirdusi, kad ši harmoninga atmosfera ir visi pasiekimai – bilietai visuomet išparduoti, teatras pilnas laimingų žmonių – bus staiga nutraukti kovo 2 d. Man tai visiškai nesuprantama: kaip galima sustabdyti naujų puikių vizijų įgyvendinimą, kaip galima nepratęsti jauno, charizmatiško teatro vadovo Jono Sakalausko veiklos? Jis – Lietuvos John F. Kennedy, savo darbu jis suvienijo keturias žiūrovų generacijas ir tris generacijas darbuotojų! Sprendimas tai stabdyti tikrai yra LNOBT laidotuvės, kaip kad simboliška gedėta penktadienio vakare prie tarnybinio įėjimo.
„Nenušaukime“ „prezidento“ dėl priežasčių, kurios iki šios dienos dar yra neišaiškintos!
Raminta Lampsatytė yra pianistė, muzikologė, pedagogė, Hamburgo aukštosios muzikos ir teatro mokyklos profesorė; veda meistriškumo klases Niujorke, Paryžiuje, Londone, Milane, Montepulciano, Bolonijoje, Greve in Chianti, Stambule, Berlyne, Hamburge, Vienoje, Santjage (Čilėje), Belo Horizonte (Brazilijoje), Pekine, Nanjing ir Ningbo (Kinijoje), Singapūre ir kitur. Yra nuolatinė prestižinių muzikos konkursų Hamburge, Drezdene, Miunchene ir Singapūre žiuri narė; dirbo su tokiais žymiais solistais kaip Samuel Ramey, Carolyn Grace James, Algirdas Brazis, Lilija Šukytė, Irena Milkevičiūtė, Kiwan Sim, Dorothea Röschmann, Evelyn Herlitzius, Aleksandra Kuržak, Angela Denoke, Ingrid Kremling Metropolitan operoje; Thomas J. Mayer La Scaloje; Vilija Mozūraitytė Drezdene; Benjamin Bruns, Alexander Pereira, Janina Baechle, Zoriana Kushpler ir Daniel Behle Vienos valstybinėje operoje ir kt.