„Pirmiausia, ką turėtumėte žinoti, kad tai yra pirmos klasės patirtis šunims, o žmonėms – verslo klasė. Mes viską pritaikėme šunims, kad sumažintume jų nerimą ir stresą, kad jie lėktuve jaustųsi kuo patogiau ir skristų be baimės. Saugumo [procedūros] šunims vyksta ne pagal JAV Transporto saugumo administraciją, bet jos labai paprastos. Atvykite į oro uostą, atiduokite mums savo krepšį, o mes iš karto įlaipinsime jus į lėktuvą, ir per 15 minučių nuo atvykimo į oro uostą jūs jau galite būti ore – iš Niujorko išskristi į Los Andželą ar Londoną.
Kelionės metu šuo bus itin lepinamas. Visur yra pagalvės ir antklodės. Jos yra išpurkštos feromonais, kurie padeda šuniui jaustis komfortiškiau. Turime ir jiems skirtą valgiaraštį, kuriame – pritaikytas maistas, paremtas žiniomis ir tyrimais. Taip pat turime ir jiems skirtą gėrimų meniu, net SPA procedūras, kurios atliekamos ore. Taigi, jų laukia tikrai prabangi patirtis. Jie gali nuskristi iš vienos vietos į kitą, o tai šiais laikais labai sudėtinga padaryti“, – pasakoja „Bark“ vienas iš įkūrėjų ir generalinis direktorius Mattas Meekeris.
Prabanga šios oro linijų bendrovės lėktuvuose reiškia tokius dalykus kaip saulės nutviekstas laukiamasis su skanėstais ir žaislais, greita registracija ir keturkojams skirtas SPA pačiame lėktuve. Šiuo orlaiviu gali skristi iki 14 žmonių, tačiau bendrovė nenori parduoti daugiau nei 10 bilietų, kad dešimt šunų turėtų pakankamai erdvės. Šiuo metu oro linijų bendrovė iš Niujorko White Plains oro uosto skraido į Van Nuys oro uostą netoli Los Andželo, taip pat į Londono Biggin Hill oro uostą.
Tarptautinio skrydžio į vieną pusę kaina siekia 8 tūkst. JAV dolerių, o skrydis JAV viduje vienam šuniui ir vienam jo palydovui kainuoja 6 tūkst. JAV dolerių. Tačiau ateityje šie skaičiai gali kisti, pažymi M. Meekeris.
„Šunys iš tikrųjų labai gerai reaguoja [į skrydį]. Atlikome keletą bandomųjų skrydžių ir jie praėjo puikiai. Šunys jautėsi labai gerai. Tiesą sakant, nors ir patyrėme šiek tiek turbulencijos, su šunims viskas buvo gerai. Atrodė, kad jie nieko nepajuto ir buvo labai ramūs viso skrydžio metu. Taigi, nebuvo jokių incidentų. Kai kurie šunys, tiksliau jų palydovai, mus prieš skrydį įspėjo, kad jie gali stresuoti ar jausti nerimą, todėl davėme jiems raminančių skanėstų. Panašu, kad jie tikrai gerai suveikė ir šunys buvo ramūs viso skrydžio metu. Tai buvo tikrai maloni patirtis“, – įspūdžiais dalijasi M. Meekeris.
„Bark Air“ jau sulaukė daugiau kaip 15 tūkst. užklausų dėl naujų krypčių. Šiuo metu bendrovė svarsto galimybę įtraukti skrydžius į Paryžių, Milaną, Čikagą bei Sietlą ir pridėti sezonines kryptis į Floridą bei Arizoną.