Nors „metavisatos“ terminas pirmą kartą pavartotas prieš 3 dešimtmečius, šiuo metu jis sulaukia neregėto populiarumo. Ir taip yra tikrai ne veltui: jau dabar metavisata leidžia žengti į alternatyvų trimatį pasaulį, kuriame perkame ir parduodame prekes, įdarbiname žmones ir tiesiog bendraujame su kitais žmonėmis ar linksminamės. Metavisata leidžia gyventi visai kaip realiame pasaulyje, tačiau kokie to privalumai?

Apie metavisatą ir jos reikšmę mūsų kasdienybei ir verslui Vilniuje vyksiančios „LOGIN“ konferencijos metu kalbės vienos iš pirmaujančių IT bendrovių Baltijos šalyse ir pasaulyje „Accenture“ atstovas Kristaps Banga. Specialistas iš Latvijos yra sukaupęs daugiau nei 20 metų patirtį verslo, inovacijų ir prekės ženklų kūrimo srityse. „Accenture“ K. Banga dirba jau 6 metus ir įmonėje rūpinasi inovacijų kūrimu ir strateginių sprendimų įgyvendinimu.

Verslas ir metavisata: kas laukia ateityje?

Pasak „Accenture“ atstovo, verslo ir metavisatos ryšys yra universalus ir tiesiogiai susijęs, todėl per artimiausią dešimtmetį iš esmės pasikeis didžioji dalis verslo aplinkos. Platus metavisatos pritaikymas pasaulyje pakeis tai, kaip įmonės bendrauja su klientais, koreguos darbo procesus ir inicijuos naujų produktų ir paslaugų kūrimą.

Kristaps Banga

Metavisata, priešingai nei šiuo metu paplitę technologiniai sprendimai, leis atsisakyti 2 dimensijų (2D) vaizdo ir užtikrins efektyvų perėjimą prie realybėje išgyvenamų patirčių (3D) atkūrimo virtualioje erdvėje. Todėl metavisata įprasminą naujausią interneto evoliucijos etapą ir užtikrina ne vieną privalumą verslo ir privatiems subjektams.

„Neabejotina, jog metavisata yra čia, kad suteiktų naujų galimybių, todėl jos teigiamas savybes išnaudos kiekvienas inovatyvus verslas. Kalbant apie svarbiausius aspektus, verta išskirti, jog metavisata sukuria visiškai naują bendravimo potencialą. Nesenoje praeityje tokios virtualių pokalbių programėlės, kaip „Zoom“ ar „Teams“ padėjo tvarkytis su staigiai iškilusiais iššūkiais, tačiau metavisata siūlo našesnį ir efektyvesnį būdą socializuotis. Galime tikėtis, jog ateityje į verslo susitikimus vyksime ir su kolegomis komunikuosime neišėjus iš namų, o patirtys mažai kuo skirsis nuo fizinio pasaulio. Aplankysime bet kurią pasaulio vietą, naudojant naujausius VR sprendimus, kurie vis labiau keis įprastas bendravimo praktikas“, – pranešime spaudai mintimis dalijasi K. Banga.

Kristaps Banga

Kaip teigia „Accenture Baltics“ inovacijų verslo vystymo vadovas, metavisata padeda kurti visiškai naują virtualaus verslo patirtį. Galime tikėtis, jog įvairios bendrovės, užsiimančios internetine prekyba, ateityje siūlys kokybiškai kitokias apsipirkimo galimybes. Įvairios e. prekybos platformos leis savo vartotojams pamatyti, apžiūrėti ir net paliesti internete perkamą produktą – visai kaip realioje parduotuvėje.

„Kartu su metavisatos plėtra turėtų iškilti ir visiškai naujos verslo šakos. Jau dabar didžiausios pasaulio kompanijos išnaudoja virtualios realybės privalumus ir savo produktus reklamuoja populiariausiuose vaizdo žaidimuose. Todėl ateityje galėsime stebėti naujų bendrovių kūrimąsi, kurios specializuosis metavisatos pasaulio reklamos srityje bei siūlys inovatyvius marketingo sprendimus“, – teigia Kristaps Banga.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją