Anot Simono Ramanausko, „EVmotors.eu“ vadovo ir vieno įkūrėjų, vis daugiau gerai žinomų automobilių gamintojų, tokių kaip „Tesla“ ir „Porsche“, pardavimų plėtrai renkasi internetinę prekybą, kuria elektronines prekybos platformas. Tokie pokyčiai rodo, jog rinkoje randasi realus poreikis patogiai elektromobilių prekybai internetu. „Apklausos visame pasaulyje rodo, kad vis daugiau žmonių planuoja pirkti transporto priemones internetu – 69% apklausų dalyvių Jungtinėje Karalystėje ir 89 % dalyvių Ispanijoje sutiktų savo kitą automobilį pirkti internetu. Svetainė bus skirta pirkėjams, kurie nori įsigyti jiems patinkantį elektromobilį neišeidami iš namų.“
Tyrimai rodo, kad internetu apsiperkantys pirkėjai ieško patogių būdų patikrinti bei palyginti kainas, todėl trečiųjų šalių internetiniai portalai tampa puikiu įrankiu, padedančiu rasti geriausią pasiūlymą. „Apie 60% pirkėjų ieško kainos ir pasiūlymų palyginimo, todėl rasti visa tai vienoje lengvai naudojamoje platformoje yra patrauklu vairuotojams, ieškantiems geriausio įmanomo varianto“, – sako Simonas.
Julius Norkūnas, „Digital Aero Technologies“ generalinis direktorius, džiaugiasi naujai prie holdingo prisijungusiu „EVmotors.eu“. „Matome didžiulį šio startuolio potencialą. „Bloomberg“ duomenimis, iki 2025 m. Europoje turėtų būti parduota 4,3 mln. elektra varomų transporto priemonių, o tai sudaro apie 28 % visų planuojamų tų metų pardavimų. Tai, kartu su sparčiai augančiu susidomėjimu transporto priemonių pirkimu internetu, leidžia manyti, kad „EVmotors.eu“ turi potencialo suvienyti elektromobilių vairuotojų bendruomenę ir pasiūlyti jai ne tik patogiai bei lengvai prieinamą išsamią informaciją apie elektromobilius ir rinkos naujienas, bet ir stiprią bendraminčių bendruomenę.
Ši 750 tūkst. eurų investicija yra naujausia „AeroCity Tech Ventures“ partnerystė, fondas jau yra investavęs į daugybę perspektyvių startuolių. „Į technologijas orientuotos įmonės, į kurias investavome, turi didelį augimo ir plėtros potencialą.
Manome, kad su mūsų finansavimu ir visapusiška verslo parama įmonės turi daugiau galimybių tapti stipriais rinkos žaidėjais“, – dalijasi Julius Norkūnas ir priduria, kad „AeroCity Tech Ventures“ planuoja iš viso investicijoms į didelį potencialą turinčias įmones skirti 20 mln. eurų.
Platforma apjungianti viską apie elektromobilius
Simono Ramanausko teigimu, ši investicija įmonei atvers naujas plėtros galimybes. „Tai yra neįtikėtina galimybė mums pagreitinti savo verslo augimą ir pristatyti elektromobilių bendruomenei labai reikalingą produktą.“
Anot S. Ramanausko, šis startuolis susidės iš dviejų pagrindinių platformų – „EVmotors.eu“ – prekybos platformos, kurioje klientai galės įsigyti elektromobilį neišeidami iš namų, ir „EVmotors.live“ – bendruomenės platformos, kurioje bus skelbiamos rinkos naujienos, testai, bus dalijamasi patarimais bei žiniomis, o elektromobilių vairuotojai ir entuziastai turės galimybę bendrauti ir dalytis patirtimis. „Norime sukurti vietą, kurioje žmonės galėtų sužinoti viską apie elektromobilius, užmegzti vertingus ryšius ir pasidalinti idėjomis. Ir mes tikime, kad „EVmotors.eu“ yra būtent ta vieta, kuri gali suburti stiprią elektromobilių vairuotojų bendruomenę.“
Už startuolio vairo sėdintis Simonas mano, kad investicija labai prisidės prie įmonės planų tapti viena lankomiausių elektromobilių bendruomenių platformų ir patraukliausia elektromobilių prekyviete Europoje. „Iš investicijos gautomis lėšomis planuojame toliau plėtoti platformas ir plėsti jose dirbančias komandas, paįvairinti paslaugų portfelį ir daugiau dėmesio skirti srauto generavimui bei klientų skaičiaus didinimui“, – dalijasi Simonas ir priduria: „Sparčiai kintant tvarumu besirūpinančių pirkėjų įpročiams, matome daug potencialo transporto priemonių prekyboje internetu ir tikime, kad „EVmotors.eu“ gali tapti ir taps pagrindiniu šios rinkos žaidėju.“