Praėjusių metų gegužę „Pildyk“ savo komunikacijai minėtoje platformoje įdarbino penkis garsius Lietuvos vlogerius: Laurittą, Andrių Talzuną, „sTimo media“ (broliai Artūras ir Miroslavas Traškos) bei Vėjavaikį, teigiama pranešime spaudai.
Nors nuomonės formuotojų bendradarbiavimas su verslu nėra naujiena, tačiau suburtai vlogerių komandai operatorius suteikė visišką kūrybinę laisvę: influenceriai patys filmavo, montavo vaizdo įrašus, atsakinėjo į vartotojų komentarus.
Drąsi kampanija pasiteisino – per pirmąjį jos mėnesį išankstinio mokėjimo paslaugos „YouTube“ kanalo prenumeratorių skaičius padidėjo 18 tūkst., vidutinė turinio peržiūros trukmė – 4167 proc., o vaizdo įrašų peržiūrų kiekis išaugo net 2005 proc.
„Suburti nuomonių formuotojus, suteikti jiems kūrybinę erdvę ir sąlygas nevaržomai kurti – buvo Lietuvoje precedento neturintis žingsnis. Norėjome pasiekti jaunąją kartą, kuriai, kaip rodo įvairūs tyrimai, tradicinė komunikacija nebėra tokia aktuali. Pripažinome sau, kad ši karta jai pačiai įdomų turinį gali susikurti pati, o mums tereikia išdrįsti duoti jai laisvę“, – sakė Dominyka Jonušienė, „Pildyk“ ženklo vadovė.
Anot D. Jonušienės, sėkmingą kampaniją ir bendradarbiavimą su vlogerių komanda bendrovė ketina tęsti ir toliau.