– Sandra, dėl šiemet susiklosčiusios pandeminės situacijos LOGIN festivalį rengsite saugiai: pranešimus visi norintys galės stebėti tiesioginių transliacijų metu dviejuose didžiausiuose Lietuvos portaluose – Delfi.lt ir 15min.lt. Ką apie renginį reikėtų žinoti dalyviams? Ar reikalinga išankstinė registracija?

– Taip, reaguodami į situaciją Lietuvoje ir pasaulyje, nusprendėme LOGIN 2021 rengti išskirtinai virtualioje erdvėje. Visus pranešimus bus galima klausyti nemokamai. Kaip tai daryti? Jau nuo rugsėjo 24 dienos įsijungus Delfi.lt arba 15min.lt portalus, jus iš karto pasitiks vizualizacija „Stebėkite LOGIN“. Taip pat oficialioje festivalio svetainėje www.login.lt bus galima rasti nuorodas į transliacijas. Nėra jokios registracijos, viskas prieinama laisvai ir visiems, be jokių papildomų žingsnių.
LOGIN interneto svetainėje jau turime paskelbę pranešėjų sąrašą, temas ir tvarkaraštį: kurią dieną, kuriuo laiku bus kalbama viena ar kita tema. Taigi, kiekvienas gali pradėti dairytis, kuris pranešimas jam – įdomiausias ir žymėtis laiką savo darbo kalendoriuje.

– Kaip į išskirtinai virtualią konferenciją reagavo pranešėjai ir partneriai? Iki šiol LOGIN festivalio gerbėjai nelabai ir galėjo įsivaizduoti tik nuotolinio renginio.

– Vienas esminis virtualaus renginio privalumas, kad tai atvėrė galimybę pakviesti daugiau užsienio šalyse gyvenančių profesionalų. Kadangi jiems nereikėjo į renginį keliauti. Susitaupė energija, laikas ir finansai. Ir kitas svarbus dalykas, kad susiklosčiusi situacija, leido pirmą kartą LOGIN istorijoje renginį daryti nemokamą ir tokį atvirą. Šiais metais kiekvienas gali stebėti, klausytis ir pajusti, kas gi tas LOGIN yra.

Džiaugiamės, kad tiek partneriai – tokie kaip „SEB“, „Pigu.lt“, „Xiaomi“, „BTA Baltic Insurance Company”, „Salesforce“, MITA ir daugelis kitų –, tiek pranešėjai, kurių šiais metais daugiau kaip 150, šių permainų neišsigando. Buvo abejonės tik dėl vieno – ar tikrai festivalis vyks penkias dienas, ar jums pavyks? Pavyko! LOGIN 2021 vyks penkias dienas ir turinys yra labai įvairus. Sudėliotas į iš viso 20 skirtingų turinio sesijų, kurios kiekviena trunka apie tris valandas. Tikrai patogu surasti tai, kas kiekvienam aktualiausia.

– Konferencijoje bus paliesta daug skirtingų temų: nuo tvarumo iki e. sporto, nuo išsilavinimo iki meno ir kultūros, nuo lyderystės iki sveikatos ir medicinos. Dalyviai taip pat profesionalai iš įvairiausių sričių: nuo mūsų didžėjaus Jono Nainio iki „Amazon” startuolių vadovo Rob De Feo, nuo reprodukcinės medicinos eksperto dr. Valery Zukin iki futuristo, Pietų Afrikoje darbo vietas kuriančio verslininko Mic Mann. Kokius dalyvius ir pranešimus galėtumėte išskirti jūs?

– Iš tikrųjų, temų ratas labai platus. Inovacijos ir technologijos šiandien yra neatskiriamos visų gyvenimo sričių dalys. Kad ir kuo domimės: mokslu, verslu, technologijoms, menu, netgi sveikata. Manau, nėra žmogaus, kuriam nors viena konferencijoje nagrinėjama tema nebūtų įdomi ir naudinga.

Visi pranešėjai yra be galo įdomūs žmonės, savo srities profesionalai. Aš itin laukiu mokslininko, Oksfordo profesoriaus Jeffrey Almond pranešimo. Jis yra ne vieną apdovanojimą pelnęs virusų tyrinėtojas ir vakcinų kūrėjas.

Sandra Meškauskaitė-Stepšienė

Taip pat paminėčiau Ispanijos biochemiką ir mokslo žurnalistą Pere Estupinyá, kuris dar 2008 metais pradėjo užsiimti žmogaus seksualumo tyrimais. Jis siekia pažinti seksą iš mokslinės perspektyvos. Įdomu tai, kad jis dėl mokslinių tikslų tapo pirmuoju žmogumi pasaulyje, patyrusiu orgazmą MRT aparate.

Šiais metais LOGIN konferencijos žiūrovams pranešimą skaitys ir vienas garsiausių mokslo influencerių pasaulyje dr. Karl Kruszelnicki. Šis neeilinis žmogus per savo karjerą išbandė samdomo darbininko, taksi vairuotojo, mechaniko, filmų kūrėjo ir net orų pranešėjo profesijas. Turi inžinerijos, medicinos, chirurgijos, biomedicinos ir fizikos diplomus, yra parašęs 47 knygas, veda įvairias televizijos laidas, Sidnėjaus vaikų ligoninėje dirba gydytoju, dėsto universitete bei skleidžia žinią apie mokslo svarbą ir galimybes, kurias jis atveria.

„Burger King“ valdančio multimilijardinio koncerno rinkodaros vadovas Antonio Marques papasakos apie greitojo maisto rinkos užkulisius. A. Marques yra aukštos kompetencijos specialistas, kuris mokėsi Stanfordo universitete bei MIT Sloan vadybos mokykloje, prisidėjo prie daugelio sėkmingų prekinių ženklų sukūrimo ir vystymo. Nuo 2019 metų jis dirba ir su „Burger King“ ženklu Europoje, Viduriniuose rytuose ir Afrikoje.

Savo patirtimi dirbant pramogų pasaulyje, dalysis „Eurovizijos“ prodiuseris Sietse Bakker. Kurį, neseniai praūžus pačiam konkursui, bus įdomu išgirsti ne tik tiems, kurie domisi muzika ar pramogų industrija.

Ir dar visas būrys Lietuvos žvaigždžių: SEB Inovacijų centro vadovas Audrius Rutkauskas, „Sony“ vyresnysis technologijų analitikas Justinas Mišeikis, „The Economist“ dirbanti iliustratorė Eglė Každailytė, pedagogė ir verslininkė dr. Austėja Landsbergienė, į Europą Lietuvą atvedęs Vygaudas Ušackas ir kt.

Pranešimų tvarkaraštį galima rasti štai čia https://login.lt/agenda/, o pranešėjų sąrašą, štai čia https://login.lt/speakers-list/

– Sandra, jei pranešimų realiu laiku pažiūrėti negalėsime. Kur bus galima rasti įrašus?

– Taip, visus pranešimų įrašus išsaugosime ir juos bet kuriuo jums patogiu laiku galėsite pasižiūrėti DELFI PLIUS platformoje.

Gegužės 24–28 dienomis LOGIN 2021 konferencija šiemet stebėkite nemokamai Delfi ir 15min portaluose. Su visais pranešėjais galite susipažinti www.login.lt ir savo darbo kalendoriuose pasižymėti tuos pranešimus, kurių laukiate labiausiai https://login.lt/agenda/

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)