Klientų jau daugiau nei iš 100 šalių sulaukęs startuolis gyvuoja nuo 2014 m. O šiemet „Tinggly“ internetinis puslapis pretenduoja gauti Metų tinklalapio apdovanojimą birželio mėnesį vyksiančios konferencijos „Login 2019apdovanojimuose.

Kaip pasakojo vienas iš idėjos autorių L. Čeikus, „Tinggly“ buvo sukurtas plečiantis jo kitam projektui „Laisvalaikio dovanos“, kuris leidžia gyventojams dovanoti ne fiziškai apčiuopiamus daiktus, o patirtis. Išsiplėtus verslui į Latviją, Lenkiją, Suomiją ir kitas šalis, nuspręsta sukurti produktą, kuriuo galėtų naudotis visas pasaulis.

„Pavyzdžiui, žinote, kad žmogus, kuriam norite nupirkti dovaną, greitu metu keliaus į Italiją, o jūs būtent ir norite, kad jis iš jūsų gautų dovaną – patirtį ten. Dovanojate idėją, o ne konkrečią dovaną ar vietą, kurioje žmogus turi dovana pasinaudoti“, – toliau pasakojo L. Čeikus.

Būtent lietuvių sukurtas startuolis ir siūlo įsigyti dovanų patirtį, kurią galima išsirinkti iš skirtingų potyrių daugiau nei 100 pasaulio šalių.

„Kiekvienas turime savo svajonių sąrašą, bet nebūtinai jį žino aplink esantys, net ir artimi žmonės. Todėl mūsų siūloma dovana leidžia pačiam žmogui išsirinkti. Jau gavus dovaną prasideda patirtis, nes mes renkamės, fantazuojame, planuojame. O štai padovanoti pasiplaukiojimą gondola Venecijoje yra jau labai siauras šūvis, kuris nebūtinai gali atspindėti dovaną gausiančio žmogaus norus“, – kalbėjo startuolio įkūrėjas.


„Mes suteikiame galimybę dovanos gavėjui pasirinkti, neįpareigojant dovanos dovanotojo, pasirinkti, kokio nuotykio ir kur jis nori. Galbūt ryt aš skrisiu į Italiją, bet ten oras šiuo metu negeras, bet dar vėliau lankysiuosi Tailande ir norėsiu ten pasinaudoti dovana“, – pridėjo „Tinggly“ rinkodaros vadovas Mantas Chodosevičius.

Skiriasi, kokias pramogas renkasi

Per penkerius metus, kuriuos jau gyvuoja „Tinggly“ startuolis, labiausiai pavyko prisijaukinti JAV, Anglijos ir Australijos rinkas. Startuolio produkto vadovas Laurynas Kundrotas teigia, kad tarp patirčių dovanas gaunančių vartotojų galima įžvelgti tam tikrų skirtumų.

„Amerikiečiai nemažai keliauja į Europą, kur populiariausi Londonas, Paryžius ir Roma. Tarp patirčių šiose vietose dažniausiai renkamasi tas, kurias norima išbandyti nors kartą gyvenime – aplankyti Eifelio bokštą, paplaukioti gondola Venecijoje ar aplankyti Koliziejų Romoje“, – vardijo jis. Tuo metu britai daugiau renkasi su maistu ir kulinarija susijusius potyrius.

Tinggly

Pasak L. Kundroto, neretai „Tinggly“ siūlomą dovaną vartotojai gauna pirmą kartą prieš keliaujant į tam tikrą šalį, todėl pasirinkimai dažniausiai būna susiję su populiariausiomis lankytinomis vietomis. „Vis dėlto nuolat pildome pramogų sąrašą ir norime įtraukti kuo daugiau unikalesnių ar įdomesnių pramogų“, – kalbėjo jis.

Dalis potyrių dovanų tinklalapyje įsigyti dovanų paketų panaudojami ir Lietuvoje. Čia, pasak produkto vadovo, dažniausiai išbandomas skrydis oro balionu virš Vilniaus ar Trakų.

Nebijo konkurentų

Šiuo metu pagrindinė „Tinggly“ komanda yra įsikūrusi Vilniuje. Visgi pagal poreikius startuoliui padeda ir kolegos užsienyje, pavyzdžiui, šiuo metu įmonei tvirtintis Australijoje padeda šiame žemyne esanti kolegė.

L. Čeikus teigė, kad šiuo metu pasaulyje jie vieninteliai siūlo tokią paslaugą, tačiau kartu bendrovė supranta, kad konkurentų gali atsirasti kiekvieną minutę. „Nežinau šiandien jokios kompanijos, kuri siūlytų tą patį, tačiau tikiu, kad tokia diena ateis. Bet mūsų misija yra pakeisti dovanų pasaulį, kad nebūtų dovanojami materialūs dalykai, o patirtys. Jei būtų daugiau konkurentų, tai būtų daugiau daroma mūsų misijos kryptimi, nors ir mūsų verslui būtų sunkiau“, – pripažino jis.

Tinggly

Verslininkas teigė, kad, kai apgyvendinimo paslaugų platforma „AirBnb“ pristatė paslaugą „Patirtys“ (angl. Experiences), „Tinggly“ kūrėjams teko išgirsti nuomonių, kad jiems bus blogai: „Bet aš tai matau, kaip pasaulinės rinkos edukaciją, kad vietoj to, kad žmonės dovanotų nereikšmingus, plastmasinius daiktus, kurie vėliau atsiranda Kariotiškėse, būtų galima padovanoti pasivaikščiojimą senamiestyje, kultūrinę, kulinarinę patirtį“.

Savo idėją plačiau skleisti startuolio įkūrėjas L. Čeikus žada ir po mėnesio vyksiantis į verslininko Richardo Bransono Nekerio salą, kur su dar 50 verslo pasaulio lyderių ir „Virgin Group“ įmonių vadovais dalinsis patirtimi apie vertybes ir sėkmingo verslo pamatus.

„Tinggly“ komandai tai nebus pirmas susidūrimas su žinomu verslininku. Startuolio atstovams, laimėjus „Extreme Tech Challenge“, jau teko lankytis Nekerio saloje prieš ketverius metus.

Birželio 6–7 dienomis vyksiantis technologijų ir inovacijų festivalis LOGIN 2019 šiais metais sugrįžta į „Litexpo“ erdves. Daugiau informacijos: www.login.lt

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (48)