Kaip pasakoja „LOGIN“ dizainą kūrusios integruotos komunikacijos agentūros „Nuostabu“ gamybos vadovas Vytautas Žiaunys, pasiruošimas šiam renginiui prasideda mažiausiai prieš pusmetį. „Su „LOGIN“ dirbame jau trejus metus. Mūsų komandos sukurti vizualai yra naudojami tiek scenografijoje, socialinėse medijose, televizijos reklamose, spaudoje tiek ir visame internete, kur tik matote „LOGIN“.

Kasmet turime užduotį sukurti kažką naujo ir atspindinčio pagrindinę kliento žinutę „Never normal, Never the same“ bei atliepti paskutines dizaino ir pačių technologijų idėjas“, – sakė V. Žiaunys bei pridūrė, kad kiekvienai užduočiai stengiasi suburti savo srities profesionalus, kurie ir padeda pasiekti geriausią rezultatą.

 V. Žiaunys (Karolinos Gudžiūnienės nuotr.)JPG

Anot V. Žiaunio, „LOGIN“ yra reikšmingas įvykis, kuris kasmet ir pats diktuoja naujausias technologijų ir inovacijų tendencijas, savitumą, įkvepia ir į Lietuvos rinką atneša naujus vėjus. „Jau eilę metų būtent ši konferencija tampa atspirties tašku, todėl būti to dalimi jau trejus metus „Nuostabu” yra didelis ir svarbus įvertinimas. Vertiname tokį kliento pasitikėjimą”.

Paklaustas, kodėl šiemet kuriant „LOGIN“ dizainą buvo pasitelkta virtualaus pasaulio idėja, profesionalas prasitarė, jog didžiausią pasaulyje socialinį tinklą „Facebook“ valdanti JAV technologijų milžinė „Meta Platforms“ pristačiusi virtualų pasaulį ir galimybę kurti gyvenimą jame, padiktavo naujas inovacijų idėjas, tačiau ir šįkart „Nuostabu“ kūrybinė komanda į temą pažiūrėjo originaliai bei sukūrė „Meta“ pavasario idėją, kurią simbolizuoja pienės pūkas.

Pavasarišką ir gaivią idėją jau 16 kartą vyksiančiai konferencijai sukūręs „Nuostabu“ kūrybos vadovas Modestas Švoba pasakojo, kad kūrybos procese ieškota kompromiso tarp pavasario ir virtualumo. „Taip gimė futuristinė Lietuvos pievų princesė pienė, kurios pūkeliai simbolizuoja inovacijų bendruomenę, o žiedas – inovatyvią konferenciją, tad skaitmeninio pavasario metu kviečiame sužinoti apie rytojų.

 M. Švoba (Karolinos Gudžiūnienės nuotr.)

Dirbti su tokiu žinomu klientu kaip „LOGIN“ yra malonu, nes jis reikalauja būti nustebintas ir yra drąsus“, – idėją pristatė kūrybininkas.

Sukurtą virtualaus pavasario idėją „Nuostabu“ komandai padėjo įgyvendinti tarptautinė kūrybinė studija ZAZU.TV. Su tokiais prekės ženklais kaip „FIFA“, „LinkedIN“ ir „Olympic Channel“ bendradarbiavę profesionalai dažniausiai dirba su Didžiosios Britanijos klientais, tad nustebo sulaukę kvietimo prisijungti plėtojant vizualią „LOGIN“ komunikaciją ir sukurti animuotą pristatymo klipą #digitalspring tema.

„3D vizualizacijoje matomas pienės žiedas ir pūkai simbolizuoja organišką pasaulį ir žmogų kaip vieną iš to pasaulio sudedamųjų dalių. Tačiau pagrindinis iššūkis buvo sukurti ir animuoti pienės pūką, kuris atrodytu mechaniškas ir tarsi sukurtas iš metalo bei tiktų šių metų konferencijos idėjai, kuri sujungia žmogų ir technologijas.

 Matas Zaloga

Norėjome perteikti tinkamą nuotaiką, pavaizduoti žmogaus ir abstraktaus technologijų pasaulio sintezę. Tikiu, kad visa tai pavyko, o šio kūrybinio proceso rezultatus bus galima pamatyti pačiame „LOGIN“ jau birželį“, – sakė vizualios komunikacijos specialistas, judesio grafikos dizaineris ir ZAZU.TV vadovas Matas Zaloga.

Paklaustas, kodėl šiemet kuriant „LOGIN“ dizainą buvo pasitelkta virtualaus pasaulio idėja, profesionalas prasitarė, jog didžiausią pasaulyje socialinį tinklą „Facebook“ valdanti JAV technologijų milžinė „Meta Platforms“ pristačiusi virtualų pasaulį ir galimybę kurti gyvenimą jame, padiktavo naujas inovacijų idėjas, tačiau ir šįkart „Nuostabu“ kūrybinė komanda į temą pažiūrėjo originaliai bei sukūrė „Meta“ pavasario idėją, kurią simbolizuoja pienės pūkas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją