„Tapti kuo labiau skaitmeniniam šiandien yra būtina, tačiau tai yra ir didžiulė galimybė įmonėms optimizuoti komandų pastangas bendradarbiauti tarpusavy ir diegti naujoves, – skaitydama pranešimą dalijosi įžvalga P. Jenner. – Klientai taip pat įpranta prie vis labiau skaitmeninės komunikacijos kasdienėje aplinkoje ir tokio pat greičio bei lankstumo tikisi iš verslo. Organizacijų, pasiruošusių išpildyti tokius klientų lūkesčius, laukia sėkmė šioje naujoje realybėje. Todėl sprendimų priėmėjai jau pradeda iki dugno spausti pedalą įgyvendindami savo skaitmenines iniciatyvas tiek darbuotojų, tiek klientų atžvilgiu.“
Pasak P. Jenner, šis skaitmeninis fokusas staigiai išryškėjo per pirmas pandemijos dienas, kai vienu metu, siekiant išlaikyti darbuotojus saugius, sveikus, teko apsiriboti tik nuotoliniu bendravimu.
Keturi virtualaus įsitraukimo tipai
„Salesforce“ bendrovėje išskiriame keturis svarbius virtualaus įsitraukimo tipus: pirma, virtualus turinys, apimantis naujus kanalus turiniui skleisti per skaitmeninius kanalus. Antra, virtualios patirtys, kurios sukuria sąveiką su vartotojais, pavyzdžiui, įvykusios per virtualius renginius, tokius kaip ši konferencija. Trečia, virtualus buvimas, kuris sukuria įspūdį, kad vartotojas yra kažkur kitur, pasitelkiant skaitmenines priemones, pvz., technologijų pasitelkimas per nuotolį teikti medicinines paslaugas ar edukaciją (angl. telehealth), – tai, pandemijai progresuojant, tapo vis aktualiau. Ketvirta, „virtualusis aš“, t. y. tarsi naujų virtualių galimybių piešimas vartotojų asmeninei tapatybei. Pavyzdžiui, skaitmeniniai avatarai, kurie tapo nauja tendencija, kaip mes reprezentuojame turinį internete“, – verslus ji ragino į tai atkreipti dėmesį, konstruojant savo skaitmenines priemones, kurios skirtos vartotojams įtraukti.
Be to, šiandien labai svarbu, P. Jenner nuomone, padėti komandoms suteikti geriausią patirtį klientams, nesvarbu, ar jos dirba viename kabinete, ar yra išsibarsčiusios po skirtingas vietas.
„Pirma, labai svarbu, kad darbuotojai sugebėtų greitai priimti protingus sprendimus ir todėl būtina tiksliai žinoti, kas yra jų klientai. Taip pat, augant įmonėms, reikia platformos, kuri gali augti kartu – sykiu keistis ir formuotis, priklausomai nuo įmonės ir rinkos poreikių. Trečia, negalima užmiršti aktualumo aspekto, pvz., turinys turi būti aktualus, naujausios čia ir dabar įžvalgos, siekiant užtikrinti, kad klientas gautų personalizuotą patirtį, kurios tikisi. Ir, be abejo, svarbu sugebėjimas prisitaikyti, atsilaikyti – pasaulis smarkiai pasikeitė, todėl ir verslas turi keistis. Komandos turi gebėti veikti iš bet kurios vietos, kaip hibridas. Visi šie keturi poliai yra ir mūsų siūlomoje CRM platformoje, kuri leidžia įmonėms iš tikrųjų sukurti pritaikytą individualizuotą klientų patirtį, kuri ilgainiui skatina vertę klientams“, – dėstė pranešėja.
P. Jenner pabrėžė, kad skaitmenizacijos lenktynėse greitis yra pagrindinis dalykas, todėl įmonės taip pat turi judėti kaip įmanoma greičiau. „Žinoma, norint susidoroti su visais pokyčiais, būtina atsižvelgti ne tik į greitį, bet ir į savo komandas – kaip galime geriausiai palaikyti jas, turint omenyje, kad jos išsibarsčiusios po pasaulį. Turime įsitikinti, kad įgaliname komandas, suteikiame tinkamus mokymus, tinkamai įvedame naujus darbuotojus, užtikriname, kad darbuotojai aiškiai žino, kokių rezultatų siekia“, – sakė P. Jenner.
Užtikrinti įvairovę ir galimybę persikvalifikuoti
Įvairovės skatinimas ir įsitraukimas, LOGIN pranešėjos nuomone, yra būtinas modernioje darbovietėje, tačiau tam puoselėti derėtų neužmiršti ir skaitmeninių įrankių. Ji dalijosi savo organizacijos pavyzdžiais, kuri, siekdama užtikrinti įvairovės klausimą bendrovėje, rengia įvairias apklausas, kuria bendruomenes per savo skaitmeninę platformą, plėtoja įvairias įvairovės iniciatyvas ir kt. „Turime keletą pasaulinių bendruomenių, susietų su mūsų darbo jėgos plėtra, ir visa tai yra daroma mūsų platformos“, – sakė P. Jenner.
Kita, kas svarbu šiandien, pasak ekspertės, yra perkvalifikavimas ir įgūdžių tobulinimas, siekiant būti pasiruošusiam ateities darbo rinkai. „Darbo aplinka nuolat keičiasi. Mūsų duomenimis, ateityje itin reikės ne tik DI specialistų, tačiau ir klientų sėkmės specialistų, duomenų saugumo ekspertų, duomenų inžinierių, duomenų konsultantų. Pagrindiniai universalūs įgūdžiai, kurių, mūsų tyrimo duomenimis, reikia ir reikės, yra problemų sprendimas, savireklama, darbas su žmonėmis, technologijos ir tobulėjimas. Tai yra pagrindiniai įgūdžiai, kuriuos, mano nuomone, turite nuolat įgalinti, tobulinti, kad galėtumėte užsitikrinti ilgalaikę karjerą“, – teigė pranešėja.
„Salesforce“ Šveicarijos ir Rytų Europos vadovės Petra Jenner pranešimą konferencijoje LOGIN galite žiūrėti ČIA, o visi LOGIN 2021 pranešėjų įrašai yra ČIA.