Pekine įsikūrusi „Xiaomi“ yra ketvirtoji pagal dydį išmaniųjų telefonų gamintoja pasaulyje, vartotojams taip pat siūlanti planšetinių kompiuterių, išmaniųjų laikrodžių, ausinių ir elektrinių paspirtukų asortimentą.
2021 m. bendrovė paskelbė ketinanti pradėti elektromobilių gamybą, sekdama tendencija, pagal kurią keletas didžiųjų Kinijos technologijų bendrovių jau persiorientavo į šią itin konkurencingą sritį.
Bendrovės „Xiaomi“ vadovas Lei Junas ketvirtadienį Pekine pristatė „SU7“ – sedaną, kuris rinkoje turėtų pasirodyti 2025 m.
Šio modelio elektromobilius, kuriuose yra įdiegta „Xiaomi“ programinė įranga, kad juos galima būtų naudoti su visais šios bendrovės prietaisais, gamins vietos automobilių gamintoja „BAIC“.
„Sieksime po 15–20 sunkaus darbo metų tapti vienais iš penkių didžiausių automobilių gamintojų pasaulyje“, – kalbėjo Lei Junas.
Elektromobilio „SU7“ baterijas gamins didžiausia Kinijos elektromobilių gamintoja „BYD“ bei vietos baterijų gamybos milžinė „CATL“.
Nemažai didžiausių Kinijos technologijų bendrovių pastaruoju metu investavo į šalies elektromobilių sektorių, kuriame užsienio firmoms sunkiai sekasi įsitvirtinti.
Kinijos automobilių gamintojų asociacijos duomenimis, lapkritį Kinijos elektromobilių rinkoje karaliavo „BYD“, pardavusi 300 000 modelių ir smarkiai pralenkusi bendrovę „Tesla“, kuriai pavyko parduoti daugiau nei 80 000 modelių.
2010 m. įsteigtai bendrovei „Xiaomi“ pavyko sparčiai išaugti, už prieinamą kainą prekiaujant aukšto lygio prietaisais, kurie iš pradžių buvo parduodami tiesiogiai internetu.
2021 m. Jungtinės Valstijos įtraukė šią firmą į nepageidaujamų subjektų sąrašą, įtardamos ją ryšiais su Kinijos kariuomene.