„Net 95 proc. platformoje apsipirkinėjančiųjų prekes nori gauti per valandą ar kelias ir tik likę 5 proc. savo pirkinius planuoja iš anksto“, – teigia prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė Vaida Budrienė, .
Krepšelio turinys keičiasi lyginant šiokiadienius su savaitgaliais ir šventiniais laikotarpiais, kai žmonės laukia svečių ar ruošia šventinį stalą.
„Savaitgaliais ar prieš šventes pirkėjai turi daugiau laiko ir noro eksperimentuoti virtuvėje. Todėl jų krepšeliuose dažnai atsiduria gurmaniškesni produktai, šviežia žuvis, jūros gėrybės. Tuo tarpu darbo dienomis krepšeliuose daugiausiai dominuoja kasdienio vartojimo produktai: švieži vaisiai bei daržovės, mėsa, pieno produktai“, – pasakojo V. Budrienė.
Pardavimų statistika rodo, kad orui sušilus ir atėjus tikram pavasariui, išauga vaisių, daržovių ir uogų, taip pat griliui skirtų mėsos produktų pardavimai, į pirkėjų krepšelius dažniau patenka ir valgomieji ledai bei vaisvandeniai. Šiltuoju sezonu, padaugėja ir pačių užsakymų – lietuviai nori pasinaudoti geru oru, todėl rečiau gaišta laiką apsipirkinėdami fizinėse parduotuvėse.
Pasak V. Budrienės, įprastai didžiausi e. parduotuvės pirkėjų srautai fiksuojami savaitgalį, šiokiadieniais pietų metu arba vakare, darbo dienos pabaigoje. Ketvirtadienį pirkėjai jau pradeda galvoti apie savaitgalį – planuojasi savaitgalio pirkinius. Be to, pirkėjų skaičius priklauso ir nuo to, kokius nuolaidų pasiūlymus tam tikromis savaitės dienomis pateikia e. parduotuvė.