Turistai „atsigriebia“ už prarastas keliones
Atšaukti skrydžiai, neįvykusios kelionės, karantinas. Po pirmosios pasaulį sukausčiusios COVID-19 bangos dalis žmonių jautėsi tarsi 2020-ieji ir 2021-ųjų pradžia iš jų gyvenimų būtų pavogti.
„Keršto kelionės“ – tai koncepcija, paremta idėja, kad „kerštaudami“ pasaulį sukausčiusiai COVID-19 pandemijai, turistai praleidžia daugiau laiko kelionėse, kurios neįvyko 2020-aisiais.
85 proc. nekilnojamojo turto (NT) savininkų JAV pastebi daugiau užsakymų, palyginus su ankstesniais metais, o 46 proc. „HomeToGo“ vasaros užsakymų truko 7 dienas ar ilgiau. Tai yra 8 proc. daugiau nei 2020-aisiais. Atsigavimą byloja bendrovės atliktas tyrimas, apjungiantis apklaustų lankytojų ir turto savininkų atsakymus, „HomeToGo“ bei „AirDNA“ turimus praėjusių dviejų metų duomenis.
Anot jo, nepažintų kraštų ir nuotykių išsiilgę žmonės „atsigriebia“ ne tik ilgesnėmis kelionėmis, tačiau ir jų kokybe. Ilgesnių išvykų metu keliautojai nusiteikę daugiau pamatyti, nuveikti, išleisti.
Pagal to paties tyrimo duomenis matyti, jog keliautojų grupės dydis padidėjo 18 proc., o vidutinė užsakymo vertė yra 70 proc. didesnė nei 2020 metais bei 65 proc. didesnė nei 2019-aisiais. Tikimasi, kad šie skaičiai dar augs paskutinės minutės kelionių užsakymų dėka.
Analogiško tyrimo Europos rinkoje metu nustatyta, kad prieš porą metų keliaudami miestuose turistai nakvynei vidutiniškai išleisdavo 92 Eur, 2021-aisiais ši suma padidėjo 15 Eur.
Stengiasi kontroliuoti kelionės sąlygas
Pasimokę iš skaudžių patirčių turistai stengiasi kelionės sąlygas sutelkti į savo rankas. Tai puikiai iliustruoja augantis vokiečių bei prancūzų noras keliauti ne lėktuvu, o automobiliu.
Net 76 proc. apklausoje dalyvavusių respondentų vykdami į kelionę rinktųsi šią transporto priemonę.
85 proc. JAV nekilnojamojo turto savininkų pastebi paskutinės minutės užsakymų augimą.
Siekiant maksimaliai padidinti rezervacijų kiekį, NT savininkams patariama nustatyti lanksčią užsakymų ir atšaukimų politiką. To reikia tam, kad svečiai išliktų ramūs bei užtikrinti šiais nenuspėjamais pandemijos laikais.
90 proc. Vokietijos ir Prancūzijos keliautojų „nemokamo atšaukimo“ funkcija yra vienas svarbiausių užsakymo aspektų. Nekilnojamojo turto savininkai turėtų apsvarstyti šią galimybę dėl to, kad būtų apsaugoti rizikos vengiantys svečiai, o verslas taptų patrauklesnis atsargiems keliautojams.
Keliaujama ne tik ilsėtis, bet ir dirbti
Šiuo metu daugeliui dirbant per „Zoom“, „Microsoft Teams“ bei kitas aplikacijas ir besilaikant „darbo iš kur nori“ politikos, nereikėtų stebėtis, kad keliaujama ne tik atostogauti, tačiau ir siekiant paįvairinti darbo aplinką.
Maždaug pusė apklaustų britų, vokiečių ir prancūzų respondentų „HomeToGo“ teigė, jog planuoja pasinaudoti nuotolinio darbo keliaujant galimybėmis. Tai reiškia, kad svečiams svarbu pasiūlyti patogias, nuotoliniam darbui tinkančias vietas, greitą belaidį interneto ryšį ir, žinoma, šiuos dalykus pabrėžti savo siūlomos apgyvendinimo vietos aprašyme, rašoma pranešime.
Kaip pasiekti šiuos naujus nuotolinių darbuotojų tipus, kurie gali skirtis nuo jūsų įprasto svečio? Čia itin svarbų vaidmenį atlieka komunikacija – 42 proc. apklaustų NT savininkų yra įtraukę savo nuosavybę į daugiau nei 5 rezervavimo platformas. Siekiant išlikti konkurencingais, būtina plėsti savo pasiekiamumą skaitmeninėje erdvėje. Tai padės pritraukti kuo daugiau žmonių.
Daugiaui keliauja su augintiniais
Ilgėjant kelionių laikotarpiui ir populiarėjant darbo iš svetur konceptui, keliautojai nenori, o ne visuomet ir gali palikti savo keturkojus draugus namuose.
„Pats laikas aiškiai apibrėžti savo įstaigos politiką augintinių klausimu, teikiant paslaugų aprašymus nepamiršti ir tokių ypatybių, kaip pilnai aptvertas kiemas ar netoliese esantis šunų parkas. Kelionės grįžta. Tai – nediskutuotinas klausimas, tačiau keliavimo įpročiai keičiasi. Nekilnojamojo turto savininkams, siekiant išlikti stipriems versle, būtina stebėti bei reaguoti į pasikeitusias kelionių tendencijas“, – apibendrina bendrovė.