Šalis ne kartą vaizdo žaidimus lygino su „dvasiniu opiumu“, tad naujausi pareiškimai suteikia vilties, galbūt Kinija sušvelnins griežtus apribojimus kompiuteriniams žaidimams.
Nuo 2021 metų rugpjūčio vaikams Kinijoje buvo uždrausta žaisti daugiau nei tris valandas per savaitę. Be to, žaidimų industrijoje buvo įšaldytas naujų žaidimų patvirtinimo procesas. Žaidimų sektorius kentėjo kartu su visu šalies technologijų sektoriumi, kuomet Kinijos valdžia ėmėsi dorotis su šalies didžiosiomis kompanijomis, tokiomis kaip „Tencent“.
Skelbiama, kad šios praktikos rezultatai yra tiesiog puikūs. Mat dabar 75 procentai kinų jaunuolių kompiuterinius žaidimus žaidžia trumpiau nei tris valandas per savaitę. Paskelbtoje išvadoje nurodoma, kad Kinijos kompanijos pasiekė įspūdingų rezultatų.
Kinijos Vyriausybė kaltina jaunimo priklausomybę nuo kompiuterinių žaidimų dėl sukeliamų neigiamų padarinių. Tarp jų: auganti trumparegystė, prasta koncentracija, psichikos sveikatos problemos, miego sutrikimai. Susirūpinimą dėl per ilgo laiko prie ekrano padidino pandemijos metu taikyti ribojimai, perėjimas prie mokymosi nuotoliniu būdu.
Po įvestų suvaržymų socialinis tinklas „Douyin“, kuris yra Kinijos „TikTok“ versija, uždraudė jaunesniems nei 14 metų asmenims naudotis platforma ilgiau nei 40 minučių per dieną.
Tačiau ateinant žiemai ir augant naujų COVID atvejų skaičiui šalyje, vaikai vėl leidžia daugiau laiko namuose, ir tėvai vis dažniau leidžia jiems mėgautis interneto teikiamomis pramogomis, kad nenuobodžiautų.
Kompiuteriniai žaidimai populiarėja tarp suaugusiųjų kinų – šalies laikraštis „China Daily“ paskelbė, kad daug pagyvenusių globos namų gyventojų internete pradėjo žaisti žaidimus, norėdami palaikyti ryšius su anūkais.
Žaidimų industrija naujausius teiginius sutiko pozityviai, kadangi iki šiol pajamos iš žaidimų čia mažėjo dėl įvestų ribojimų. 700 milijonmų žaidėjų rinka, tikimasi, pradės demonstruoti pozityvesnes perspektyvas.