Elektroninės prekybos milžinės užmojai matyti naujausiuose darbo skelbimuose, su kuriais susipažino „Bloomberg News“. Viename iš skelbimų, kuriame ieškoma vyresniojo programinės įrangos kūrimo inžinieriaus, teigiama, kad bendrovė „perkuria „Amazon“ paiešką ir siūlo interaktyvią pokalbių patirtį“, skirtą padėti naudotojams rasti atsakymus į klausimus, palyginti produktus ir gauti asmeninius pasiūlymus.
„Ieškome geriausių ir sumaniausių „Amazon“ darbuotojų, kurie padėtų mums įgyvendinti šią viziją ir iškart pristatyti ją savo klientams“, – teigiama balandžio mėnesį bendrovės darbo skelbimų lentoje paskelbtame tekste. „Tai bus vienintelė per kartą pasitaikanti pertvarka paieškos srityje.“
Kitas darbo pozicijos siūlymas atspindi dalį „naujos, į dirbtinį intelektą orientuotos iniciatyvos, kuria siekiama permodeliuoti ir atrasti naują paieškos būdą naudojant itin didelės apimties naujos kartos gilaus mokymosi metodus“.
„Amazon“ atstovė spaudai Keri Bertolino atsisakė komentuoti vakansijų skelbimus. „Mes gausiai investuojame į generatyvinį DI visuose savo versluose“, – rašė ji elektroniniame laiške.
Pokalbių produktų paieška gali perprofiliuoti pagrindinį „Amazon“ mažmeninės prekybos verslo elementą. Pastaraisiais metais programėlės viršuje ir pagrindiniame puslapyje esantis paieškos laukas tapo numatytuoju šliuzu milijonams pirkėjų, ieškančių konkretaus produkto. Daugiau nei pusė JAV pirkėjų teigia prekių paiešką pradedantys „Amazon.com“, tai yra daugiau lyginant su „Google“, rodo apklausa, kurią šių metų pradžioje atliko „Jungle Scout“, „Amazon" pardavėjams skirtos programinės įrangos kūrėja.
„Microsoft“, „Google“, „Alphabet Inc.“ ir kitų bendrovių pirmosios generatyvinio dirbtinio intelekto diegimo priemonės neišvengė klaidų atsakymų į pagrindinius klausimus procese. Tačiau tai taip pat rodo, kad patobulinta „Microsoft Bing“ arba „Google“ paieška galėtų pasiūlyti naudotojams vertingesnį produktų paieškos būdą.
Paprašius „Microsoft Bing“ paieškos sistemos, naudojančios „OpenAI“ įdiegtą „ChatGPT“ versiją, parodyti penkis geriausius elektrinius skustuvus, buvo pasiūlytas penkių produktų sąrašas su nuorodomis į „Men's Health“ ir GQ apžvalgas kartu su nuorodomis į gaminius parduodančias parduotuves.
Atlikus tą pačią paiešką „Amazon“ platformoje, pateikiama pora skelbimų, o vėliau – dešimtys produktų.
Pastaraisiais metais „Amazon“ paieškos patirtis sulaukia kritikos dėl išaugusios rezultatų dalies, skirtos reklaminiams skelbimams ir kitam remiamam turiniui.
Generatyvinis dirbtinis intelektas naudoja didžiulius duomenų kiekius surinkti didelius kalbos modelius, kurie gali padėti sukurti tekstą ar vaizdus pagal užklausą. Per balandžio mėnesį vykusią telekonferenciją, skirtą aptarti finansinę įmonės veiklą, „Amazon“ generalinis direktorius Andy‘is Jassy‘is teigė, kad ši technologija „suteikia nuostabią galimybę transformuoti kone visas klientų patirtis“.
„Amazon Web Services“, bendrovės debesijos kompiuterijos padalinys, balandžio mėnesį paskelbė apie paslaugų, grindžiamų generatyvinio dirbtinio intelekto pasiekimais, rinkinį. Tokios paslaugos dar nėra plačiai pristatytos. Tuo tarpu bendrovė tikisi panaudoti panašią technologiją savo balsu valdomam virtualiam asistentui „Alexa“ tobulinti, pranešė „The Insider“. Be to, „Amazon“ kuria komandą, kuri, naudodama dirbtinio intelekto priemones, kurs nuotraukas ir vaizdo įrašus, skirtus reklamos kampanijoms, gegužės mėnesį pranešė „Information“.