Trečiadienį internetinės prekybos milžinė pristatė JAV pirkėjams skirtą „Haul“ mobiliąją programėlę „Shopping“, praneša BBC.
Ji teigia, kad pirkėjai gali tikėtis „beprotiškai mažų kainų“, o prekių pristatymo „verta laukti“ iki dviejų savaičių.
Liepą „Bloomberg“ žurnalistė Amanda Mull BBC sakė, kad artimiausiu metu „Amazon“ prioritetas bus pozicionuoti save kaip konkurentę tokioms bendrovėms kaip „Temu“.
„Amazon“ teigė, kad dauguma „Haul“ prekių kainuos mažiau nei 20 JAV dolerių (apie 19 eurų).
Nemokamas pristatymas taip pat bus teikiamas užsakymams, kurių vertė ne mažesnė kaip 25 JAV doleriai (apie 23 eurai), o pristatymas truks nuo vienos iki dviejų savaičių.
„Pirkėjams svarbu rasti puikių produktų labai mažomis kainomis, todėl mes ir toliau ieškome būdų, kaip galėtume bendradarbiauti su savo pardavimo partneriais, kad jie galėtų pasiūlyti produktų itin mažomis kainomis“, – sakė „Amazon“ pasaulinių pardavimo partnerių paslaugų viceprezidentas Dharmeshas Mehta.
Jis pridūrė, kad naujoji apsipirkimo platforma dar visiškai nauja, todėl bus atsižvelgta į klientų atsiliepimus, kad per ateinančias savaites ir mėnesius ją būtų galima „patobulinti ir išplėsti“.
Tiesa, kol kas nėra aišku, kada ši „Amazon“ paslauga bus pradėta teikti Europoje.