Remiantis naujausia „Bloomberg“ ataskaita, parengta Marko Gurmano, „Apple“ ruošia galimybę „iPhone“ ir „iPad“ pardavinėti ne kaip įrenginius, bet kaip įrenginių prenumeratos paslaugą, ir tą darytų pati kompanija. Nauja paslauga galėtų būti pristatyta kitąmet, tikėtina, pirmiausia JAV.
Toks sprendimas atitiktų pastarąsias tendencijas, kuomet „Apple“ daugumą paslaugų nori siūlyti kaip prenumeratą. Per pastaruosius metus „Apple“ susitelkė į tokias prenumeratas kaip „Apple Music“, „Apple TV Plus“, „Apple News Plus“, „Apple Fitness Plus“, „Apple Arcade“. Tai nauji pajamų šaltiniai kompanijai. Daug naujų paslaugų parduodami kaip vienas paketas – sujungiamos į „Apple One“.
Tad natūralu pasvarstyti ir dėl to, kodėl prie paslaugų negalėtų būti pridėtas ir įrenginys. Panašiai jau pasielgė „Microsoft“, siūlydama planus „Xbox“ konsolėms kartu su žaidimų prenumerata „Ultimate“.