Nepatogumas yra viena iš dažniausiai nurodomų grąžinimo priežasčių. Naudotojai teigia, kad nuo naujų papildytos realybės akinių jiems skauda galvą, taip pat erzina didelis prietaiso svoris, rašo „The Verge“.
Parker Ortolani, „The Verge“ produktų vadybininkas, teigė, kad naudojant prietaisą jam sprogo akies kraujagyslė. Bent vienas kitas naudotojas skundėsi akių sausumu ir paraudimu (tuo dažnai skundžiasi ir virtualios realybės (VR) akinių naudotojai).
„Nepaisant to, kad akiniai buvo tokie stebuklingi, kaip tikėjausi, juos buvo tiesiog per daug nepatogu dėvėti net trumpą laiką tiek dėl svorio, tiek dėl dirželių konstrukcijos. Norėjau juos naudoti, bet bijojau užsidėti“, – sakė P. Ortolani, kuris taip pat rašė apie prietaiso grąžinimą.
„Jie tiesiog per brangūs ir nepatogūs, kad net bandyčiau priprasti prie nuolatinio galvos skausmo ir akių įtampos, kurią patirdavau. Lauksiu kitų.“
Tai nestebina. Kiekvieno žmogaus kūnas yra unikalus, o tai yra problema, kai norima padidinti masinei rinkai skirtų dėvimųjų prietaisų gamybą. Neišvengiamai aukojamas patogumas – išmaniųjų akinių atveju gali pasitaikyti, kad prietaisas nuslysta nuo veido arba nepakankamai blokuoja šviesą.
Daugelis žmonių, kurie teigė, kad grąžins šį prietaisą, taip pat pažymėjo, kad norėtų išbandyti antros kartos „Vision Pro“. Kiti pabrėžė, kad problema yra ne tiek technika, kiek tai, kad trūksta geriausių programų.
Taip pat sunku pasakyti, kiek tai paplitęs reiškinys. Nors šie naudotojai pasakoja apie savo patirtį socialiniuose tinkluose, nežinome apie tikrąjį grąžinimo lygį – arba kokie yra vidiniai „Apple“ lūkesčiai dėl „Vision Pro“.
Oficialiai Europoje prekyba „Vision Pro“ dar nėra pradėta.