Ketvirtadienį per pajamų ataskaitą T. Cookas pažymėjo, jog „Apple“ jau naudoja dirbtinį intelektą daugelyje savo produktų, įskaitant tokias funkcijas kaip kritimo aptikimas išmaniajame laikrodyje. Jis teigė, kad kompanija ir toliau diegs šią technologiją į kitus savo produktus, tačiau „labai apgalvotai“.
Šios pastabos rodo, kad „Apple“ neketina stačia galva nerti į abejotinus vandenis. Nors pastaraisiais mėnesiais generatyvinės dirbtinio intelekto programos, tokios kaip „ChatGPT“, sukėlė visuomenės vajų, jos taip pat susidūrė su kai kurių kompanijų ir vyriausybių kritika. Tokie verslo lyderiai kaip Elonas Muskas ragino kūrėjus kuriam laikui sustabdyti galingų dirbtinio intelekto modelių mokymus, nurodydami galimą pavojų saugumui.
Nors „Apple“ buvo viena pirmųjų didžiųjų technologijų įmonių, pradėjusių diegti dirbtinį intelektą, ji nesiėmė tokių agresyvių veiksmų kaip „Amazon.com Inc.“, „Alphabet Inc.“ ar „Google“.
Be to, „Apple“ šia tema nekalbėjo taip dažnai, kaip jos varžovai, kurie per kiekvieną konferenciją nesusilaikydavo nepaminėję dirbtinio intelekto ir automatizavimo. Vis dėlto ketvirtadienį T. Cookas pažymėjo, jog kompanija pati pirmoji padarė pažangą dirbtinio intelekto srityje.
„Akivaizdu, kad pasiekėme didžiulį progresą, integruodami dirbtinį intelektą ir mašininį mokymąsi į visą savo ekosistemą, – sakė jis. – Daugelį metų jį diegėme į savo produktus ir funkcijas.“
2018 m. „Apple“ pasamdė buvusį „Google“ vadovą vadovauti visoms kompanijos dirbtinio intelekto iniciatyvoms ir dirbti vykdomojoje komandoje.
Pokalbio metu T. Cookas nesutiko atskleisti konkrečių dirbtinio intelekto diegimo planų. Jis taip pat neįvardijo kitų kompanijų dirbtinio intelekto įrankių – tokių kaip „Google Bard“ ir „OpenAI ChatGPT“ – pavadinimų.
Neskaitant „Apple“ balso asistentės „Siri“, kompanija nesiūlo jokių į dirbtinį intelektą orientuotų vartotojams skirtų programų ar paslaugų. Be to, mažai tikėtina, kad artimiausiu metu ji pristatys konkuruojantį pokalbių robotą.