Kaip anksčiau rašė LOGIN, kol Elonas Muskas svajojo apie „Hyperloop“ technologiją, Kinija tai sukūrė – šalies ultra greitasis magnetinės levitacijos traukinys seniau pasiekė savo paties greičio rekordą ir bandymų trasoje lėkė didesniu nei 623 kilometrų per valandą greičiu.

Dabar Kinija atliko dar vieną sėkmingą „Hyperloop“ bandymą. Nors tokio milžiniško greičio – 1000 kilometrų – jis dar nepasiekė, naujausi bandymai rodo, kad ši svajonė po truputį įgyvendinama pagal planą, rašo iflscience.com.

„Hyperloop“

Magnetinės levitacijos traukinys neseniai baigė bandymą dviejų kilometrų ilgio vamzdyne su žemo vakuumo aplinka Šiaurės Kinijos Šansi provincijoje, teigiama Kinijos valstybinio žiniasklaidos tinklo „Xinhua“ pranešime.

Pranešama, kad demonstracija parodė, jog pažangi transporto sistema gali atlikti „kontroliuojamą navigaciją, stabilią pakabą ir saugiai sustoti“.

Pažangios transporto sistemos kūrimui vadovauja Kinijos aerokosmoso mokslo ir pramonės korporacija – Kinijos valstybinė įmonė, kuri gamina šalies erdvėlaivius, raketas nešėjas ir raketų sistemas.

Po neseniai Kinijoje atlikto bandymo JAV bendrovės tikisi, kad ši žinia gali paskatinti naują susidomėjimą (ir, be abejo, investicijas) „Hyperloop“ technologija kitose pasaulio šalyse.

„Hyperloop“

„Neseniai Kinijoje sėkmingai įdiegta greitaeigė maglevo sistema „T-Flight“ akivaizdžiai įrodo, kad „hyperloop“ technologija yra ne tolima svajonė, o greitai atsirandanti realybė. Šis proveržis pabrėžia didžiulį „hyperloop“, kaip ateities transporto, potencialą, kuris suteikia neprilygstamą greitį, efektyvumą ir tvarumą“, – IFLScience atsiųstame pranešime teigė JAV įsikūrusios bendrovės „HyperloopTT“ generalinis direktorius Andresas de Leonas.

„Technologija įrodyta, nauda akivaizdi, todėl laikas imtis veiksmų. Tinkamai derinant politinę valią ir privataus sektoriaus įsitraukimą, galime paspartinti „hyperloop“ sistemų kūrimą ir diegimą, kad užtikrintume, jog JAV išliktų konkurencinga kuriant efektyviausią šių laikų greitojo transporto sprendimą“, – pridūrė jis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)