Anonimiškai surinktų „Kuga Plug-In Hybrid“ modelio vairuotojų visoje Europoje duomenų analizė parodė, kad vidutiniškai per metus kiekvienas jų nuvažiavo tik kiek daugiau nei 10 tūkst. kilometrų.

Remiantis WLTP visuotinai suderintu standartu, iš tinklo įkraunamas hibridinis „Kuga“ modelis išmetė apytiksliai 1 100 kg CO2 mažiau nei analogiško modelio versija, kurioje įrengtas 1,5 litro „EcoBoost“ benzininis variklis.

Šie duomenys atskleidė ir kitą įdomią tendenciją – vairuotojai stengiasi laikyti savo automobilio baterijas įkrautas, o maždaug pusės visų parduotų šių miesto visureigių baterijos papildomos naktimis.

Duomenys atskleidė, kad 100-ui kelionių tenka 71 baterijos įkrovimas, kitaip tariant, vairuotojai dažniau krauna baterijas, nei tai yra būtina.

Be to, vidutinė baterijų įkrova siekia 30 proc., kai automobilis prijungiamas prie įkrovimo taško. Tai leidžia numanyti, kad vairuotojai retai kada iškrauna savo hibridų baterijas iki galo – jie stengiasi laikyti jas įkrautas ir didžiausią galimą atstumą įveikti naudojantis elektros energija, rašoma pranešime spaudai.
Ford Kuga PHEV

Vidutinis per dieną įveikiamas nuotolis ir kelionių, perkopusių 100 km, skaičius labiausiai išaugo vasaros mėnesiais (liepą ir rugpjūtį) bei rugsėjį.

Klientai taip pat aktyviai naudojasi galimybe įkrauti baterijas namuose naktį, kad sumažintų transportui tenkančias išlaidas. Iš 5,7 mln. baterijų įkrovimų, užfiksuotų per pastaruosius 12 mėnesių, 46 proc. vyko naktimis, vertina bendrovė.

Dažniausiai įkrovimo trukmė siekė 12 ar daugiau valandų. Toks pasirinkimas leido išnaudoti tradiciškai pigesnį naktinį energijos tarifą, be to, naktinių įkrovų populiarumas rodo ir tai, jog su automobilių baterijomis vairuotojai elgiasi panašiai kaip su savo išmaniaisiais telefonais ir kitais nepastebimai į kasdienį gyvenimą įsiliejusiais įrenginiais.

Antras pagal dažnį įkrovimo būdas – 1–2 valandų sustojimai stotelėse dieną. Tai rodo, kad vairuotojai stengiasi išnaudoti galimybes greitai papildyti baterijas ten, kur yra viešųjų įkrovimo taškų.

„Kuga“ SUV jėgainė, pagal WLTP metodiką, naudojant vien elektros energiją leidžia nuvažiuoti 57–65 km, o važinėjant vien miesto režimu atstumas išauga iki 71–89 km. Tai suteikia vairuotojams galimybę keliauti naudojant vien elektros energiją. Jos sąnaudos siekia 14,8 kWh/100 km pagal WLTP bandymus.

Bendrovė giriasi, kad, remiantis WLTP, iš tinklo įkraunamo „Kuga“ degalų sąnaudos sudaro 0,9–1,3 l/100 km, o CO2 emisija siekia nuo 21–29 g/km. Net ir tada, kai šio SUV baterija visiškai tuščia, iš tinklo įkraunamo hibridinio modelio degalų sąnaudos siekia 5,2–6 l/100 km.
Ford Kuga PHEV

„Ford“ skaičiuoja, kad per trejus metus arba nuvažiavus 60 000 km, šio modelio savininkai sutaupo vidutiniškai 1 800 eurų: tai įmanoma dėl nedidelių degalų sąnaudų ir priežiūros kaštų bei aukštos likutinės vertės.

„Ford“ skelbiasi, kad „Kuga Plug-In Hybrid“ buvo geriausiai parduodamas iš tinklo įkraunamas hibridinis visų segmentų modelis Europoje. Jo parduota daugiau nei 48 tūkst. vienetų. Iš tinklo įkraunami hibridai bei elektromobiliai 2021-aisiais sudarė 19 proc. visų Europoje parduotų automobilių, o, palyginimui, dyzelinu varomi modeliai – 21,7 proc. O daugiau nei pusė visų „Kuga“ modelių, parduotų pernai, buvo hibridai arba iš tinklo įkraunami hibridai.