Šiuo metu Lietuvoje galima išsinuomoti elektromobilį pigiau, nei kainuoja jame esanti elektra.

Jei elektromobilis turi 62 kilovatvalandžių bateriją, pvz., „Volkswagen ID.3“, rugpjūčio 31 dienos elektros kainomis biržoje jį įkrauti kainavo apie 40 eurų. Prie to dar reikėtų pridėti skirstymo elektros tinklais išlaidas ir technologinius krovimo nuostolius.

Palyginimui, „Spark“ tokį automobilį nuomoja už 40 eurų per parą ir susimokėti už elektrą neprašo – išsunkti bateriją galima per kelias valandas.

Plačiąja prasme verslas pirmasis junta brangstančios elektros poveikį – elektros tiekėjos „Elektrum Lietuva“ Verslo klientų skyriaus vadovas Artūras Zatulinas patvirtina, kad dauguma įmonių moka biržos kainomis – jei ten kilovatvalandė kainuoja 4 eurus, tai tiek tenka ir atseikėti. Elektromobilių pirkėjams jis patartų iškart svarstyti ir apie saulės jėgainę, nes pigesnės elektros tikėtųsi nebent po 3 metų.

„SPARK Technologies“ vadovas Nerijus Dagilis paaiškina, kad įmonė dar pilnai nepajuto elektros pabrangimo efekto dėl turimų susitarimų, tačiau jei situacija nesikeis, neliks kitos išeities, tik kainas didinti.

Laurynas Boguševičius, kuris yra įkūręs elektromobiliais prekiaujantį startuolį „Deals on Wheels“, neslepia, kad ruošiasi žiemai ir laukia lėtėjimo. Jau dabar salone naktį išjungiamos šviesos: „Jei naktį palieki šviesas salone, tai kaip prie badaujančio valgyti mėsainį – man atrodo tiesiog solidaru būtų prisidėti prie bendro taupymo“.