Kaip pranešė paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions“ atstovai, sutrikimas fiksuotas 10 val.15 minučių.

„Dėl to gali kilti sunkumų prisijungiant prie el. bankininkystės ar kitų paslaugų, kurioms reikalingas „Smart-ID“, mobilusis elektroninis parašas ar kitos susijusios paslaugos“, – anksčiau bendrovė teigė pranešime spaudai.

Per pietus bendrovė pranešė, kad „Smart-ID“ ir mobiliojo elektroninio parašo veikimas visiškai atkurtas. Jau visi „Smart-ID“ ir mobiliojo elektroninio parašo vartotojai gali naudotis paslaugomis.

„Smart-ID“ veikimas atstatytas 11:15, mobiliojo elektroninio parašo – 11:35 valandą.

„Smart-ID“ ir mobiliojo elektroninio parašo veikimas yra atkurtas. Paslaugos veikia visiškai stabiliai. Sunkumų prisijungiant daliai vartotojų kilo dėl tinklo infrastruktūros sutrikimų“, – sako paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions“ verslo vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją