VMI informuoja, jog dėl e. sistemų pasiekiamumo kilusios problemos išspręstos ir klientai vėl gali sklandžiai naudotis VMI e. paslaugomis.
Apie sutrikimą socialiniame tinkle „Facebook“ pasidalijo Lietuvos buhalterių ir auditorių asociacijos prezidentė Daiva Čibirienė.
„Pamirškite verslo liudijimo, IDV pažymos gavimą, metinį pajamų deklaravimą, išmanių KA duomenų, i.VAZ, i.SAF duomenų teikimą. VMI serveriai atjungti pilnai. Kada bus pajungti, VMI neinformuoja..“, – rašė D. Čibirienė.
VMI Strateginės komunikacijos skyriaus vadovė Rūta Asadauskaitė portalui LOGIN.LT komentavo, kad šiuo metu klientai prie VMI e. sistemų gali prisijungti tik per e. valdžios vartus. Pasak jos, problema sprendžiama, sutrikimai šiuo metu yra šalinami.
„Prie Elektroninio deklaravimo sistemos (EDS) laikinai prisijungti klientai negali, tačiau skubantiems deklaruoti pajamas, primename, kad tam padaryti laiko turite iki gegužės 2 d., tad rekomenduojame prie EDS bandyti prisijungti vėliau“, – pataria R. Asadauskaitė.
Pažymima, kad prireikus skubiai gauti VMI e. paslaugas (įsigyti verslo liudijimą ar įregistruoti individualią veiklą su pažyma), tai padaryti galima paskambinus į Mokesčių informacijos centrą telefonu +370 5 260 5060.
Iš anksto užsiregistravusiems gyvam aptarnavimui VMI padaliniuose paslaugos taip pat bus suteiktos įprasta tvarka.