Nors paspirtukai jau yra brandi technologija, jų pardavimai Lietuvoje kasmet auga. Vien „Topo centre“ augimas šiais metais viršija 20 procentų, pasidalino bendrovė.
Tačiau kas netikėta – dar sparčiau auga elektrinių dviračių pardavimai.
Daugelis elektrinių dviračių su minimalia keleivio pagalba gali įveikti iki 100 km atstumą, tiek pakaktų nuvažiuoti nuo Vilniaus į Širvintas ir atgal.
Tarp populiariausių modelių Lietuvoje patenka lietuvių gaminami „Tenways“, britų „Wau“, su šiais dviračiais galima nuvažiuoti iki 160 km atstumus. Taip pat, kaip ir visoje Europoje, populiarūs vokiški „So Flow“ elektriniai dviračiai. Pastebimas ir susidomėjimas sulankstomais dviračiais, populiariausias tarp tokių kompaktiškųjų – HIMO.
„Tai iš esmės skirtingos susisiekimo priemonės. Nors iš pirmo žvilgsnio abi padeda nusigauti nuo taško A iki taško B, paspirtukai kompaktiškesni, jie nesunkiai telpa bagažinėje, jiems lengvai rasite vietą biure ar namie. Tuo tarpu dviračiais daug patogiau įveikti didesnius atstumus, įkalnes, bet jiems jau reikia specialios statymo vietos. Manau ateityje abi šios susisiekimo priemonės turės savo naudotojus, vienuose namuose rasite ir e. paspirtuką, ir dviratį“, – įžvalgomis dalinasi R. Štaras.
Anksčiau LOGIN.LT klausė savo skaitytojų – kokiu būdu jie keliauja į darbą. 35 procentai nurodė, kad renkasi automobilį, 20 proc. – dirba iš namų, 16 proc. rinkosi kelionę pėstute, o viešuoju transportu ir paspirtuku / dvriačiu – atitinkamai 14 ir 13 proc. Apklausa nėra reprezentatyvi – joje dalyvavo 321 svetainės lankytojas.