Kampanija apima pranešimų ir laiškų pateikimą redaktoriams pagrindinėse regioninių naujienų vietose. Šitaip buvo bandoma daryti įtaką vietiniams politikams ir žurnalistams, kad jie platintų, kaip įtariama, „Facebook“ kurtas istorijos, kuriose buvo diskredituojama „TikTok“ platforma.
Komunikacija užsiimanti įmonė net siūlė prieš „TikTok“ nutaikytas antraštes, kurias galėtų pasiimti žiniasklaidos priemonės. „Mashable“ pateikia pavyzdį, kuris buvo rastas darbuotojų el. laiškuose: „Nuo šokių iki pavojaus: kaip „TikTok“ tapo žalingiausia socialiniu tinklu vaikams.“
„Facebook“ pasamdytos įmonės „Targeted Victory“ darbuotojai, vykdydami šalies masto komunikacijos kampaniją, bandė pakenkti „TikTok“ reputacijai, teigdami, kad programėlė yra pavojus Amerikos vaikams ir visuomenei.