„Dėl siaučiančios audros susiduriame su elektros tiekimo sutrikimais. Glaudžiai bendradarbiaujame su ESO, kad ryšio paslaugų kokybė būtų atstatyta kaip įmanoma greičiau. Atsiprašome už galimus laikinus nepatogumus ir dėkojame už jūsų supratingumą“, – socialiniame tinkle „Facebook“ dalijasi „BITĖ Lietuva“.
„BITĖ Lietuva“ korporatyvinės komunikacijos vadovas Jaunius Špakauskas socialiniame tinkle dalijasi, kad ryšio bokštai be elektros veikia tik keletą valandų, kol išsikrauna tokiems atvejams įrengti akumuliatoriai. Pasak jo, prioritetas šiuo metu skiriamas labiausiai paveiktiems rajonams.
Tuo tarpu „Tele2“ viešųjų ryšių vadovė Asta Buitkutė socialiniame tinkle taip pat dalijasi, kad kai tokios liūtys ir audros, gali būti ir ryšio sutrikimų.
„Bazinės stotys retai kada nukenčia tiesiogiai, tačiau smarkus lietus, vėjas, lūžtantys medžiai ir jų šakos nutraukia elektros laidus. Tada nelieka elektros. Be elektros tiekimo mobiliojo ryšio bazinės stotys veikti gali tik tol, kol veikia jų baterija – nuo kelių iki keliolikos valandų. Jei sudėtinga situacija užsitęsia, į aikštelę išbėga „Tele2“ techninio aptarnavimo komandos su elektros generatoriais ir generuoja elektrą, kol tiekimas atsistatys. Tą dabar ir darome – pajėgos yra pajungtos maksimalios!“, – rašo ji.