Nesklandumų – daugiau nei galima tikėtis

Elektromobilių ekspertas Dainius Jakas teigė, kad atvejų, kai elektromobilių stotelės neveikia, yra daugiau nei norėtųsi, o ir jų remonto darbai dažniausiai užtrunka ilgiau nei norėtųsi ar reikėtų. Pašnekovas aiškino, kad Kalvarijoje „pagedusi“ stotelė veikia tik pusė galios, tačiau jau ilgą laiką ši problema nėra išsprendžiama. Vyras taip pat prisiminė, kad panaši situacija yra ir su Molėtų plente esančia įkrovimo stotele, kuri dar žiemą buvo apgadinta vilkiko avarijos metu, tačiau iki šiol nėra atstatyta. Negana to, elektromobilių vairuotojai pusė metų negalėjo naudotis ir Elektrėnų bei Vievio įkrovos stotelėmis, mat būtent tiek užtruko, kol buvo pašalinti visi gedimai.

„Internetiniame puslapyje „plugshare.com“ galima matyti vairuotojų atsiliepimus nuo pat stotelės veikimo pradžios, o ten dažnai matosi, kad apie neveikiančias ar prastai veikiančias stoteles žmonės praneša ištisus mėnesius. Paprastai mažai kas žymisi, jei pasikrauna sėkmingai, tačiau jei nesėkmingai, atsiliepimą pasieka bene kiekvienas“, – aiškino D. Jakas.

Dažna elektromobiliais keliaujantis vyras teigė, kad dėl įvairių gedimų ne kartą yra kreipęsis į Lietuvos automobilių kelių direkciją, tačiau remonto darbų vis tiek tenka palaukti. Pašnekovas aiškino, kad pranešus apie gedimą sureaguojama per 3 darbo dienas, todėl, anot jo, apie gedimą pranešus penktadienį vakare, nereikėtų stebėtis, jei sureaguota bus tik trečiadienį.

Tenka prašytis ir pas žmones į namus

Vyras aiškino, kad tokių nesusipratimų pavyktų išvengti, jei elektromobilių įkrovos stotelių priežiūra besirūpinantys asmenys atkreiptų dėmesį ir į minėtame internetiniame puslapyje paliekamus komentarus, mat tokia praktika užsienio šalyse yra populiari, todėl ir elektromobilių vairuotojai su nesklandumais susiduria rečiau.