„Eleving Group“ padidino koreguotą EBITDA iki 53,5 mln. eurų. Praėjusiais metais tuo pačiu laikotarpiu jis siekė 43,2 mln. eurų. Tuo tarpu grynasis pelnas per tris šių metų ketvirčius padidėjo iki 17,7 mln. eurų, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2021-aisiais, kai jis siekė 12,1 mln. eurų, rašoma pranešime spaudai.
Devynių mėnesių veiklos pajamos pasiekė 136 mln. eurų. Tai yra 26,8 proc. daugiau, lyginant su praėjusiais metais, kai jos buvo 107,3 mln. eurų.
Nuomos ir lankstaus finansinio lizingo produktai sugeneravo 38,2 mln. eurų – 105 proc. daugiau nei per 2021 m. pirmuosius tris ketvirčius. Pajamos iš tradicinio automobilių lizingo produktų sudarė 51,4 mln. eurų, kas yra 25 proc. daugiau, palyginti su atitinkamu laikotarpiu prieš metus ir 13,7 proc. daugiau, palyginus su ankstesniu, šių metų šešių mėnesių laikotarpiu. Tuo tarpu pajamos iš vartojimo paskolų segmento siekė 46,4 mln. eurų. Tai yra 2,6 proc. mažiau, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2021-aisiais.
Ir toliau stabiliai auga „Eleving Group“ paskolų portfelis, kuris pasiekė 288,6 mln. eurų ir yra 12,8 mln. eurų didesnis, lyginant su 2022 m. pirmuoju pusmečiu.
Kaip teigia kompanijos „Eleving Group“ generalinis direktorius Modestas Sudnius, šiuo metu bendrovė nejaučia jokių reikšmingų ekonomikos lėtėjimo signalų, tačiau yra pilnai pasirengusi imtis veiksmų, jei kokių nors iššūkių iškiltų.
„Suvokdami naują pasaulinę ir ekonominę realybę, toliau laikomės konservatyvesnio požiūrio į bendrovės plėtrą bei skolinimo politiką. Šiais metais daugiausia dėmesio skiriame rinkoje jau esantiems mūsų produktams, kurie ir toliau veikia sėkmingai - juos stipriname ir plečiame, kad jie būtų dar patrauklesni vartotojams. Atidžiai peržiūrėjome ir savo sąnaudų struktūrą, kad būtume geriau pasirengę galimiems ekonominiams iššūkiams ateityje“, – sako M. Sudnius.